תוצאת שקיפות עורפית ורחם חד קרני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאת שקיפות עורפית ורחם חד קרני
    מריה
    23/03/2017

    שלום.
    אני עכשיו שבוע 14+5 בהריון בסיכון גבוה בגלל רחם חד קרני אחרי הפלה בשבוע 8+3 והריון כימי.
    בשקיפות עורפית יצאה לי תוצאה של 1:1700 לתסמונת דאון
    ו-1:10000 של טריזומיה.
    הרופא שלי אמר שזו לא התוצאה הכי טובה ואמר שיש לי אופציה לעשות את בדיקת הדם לבדיקת התסמונת או את בדיקת מי השפיר.
    אני מאד מתלבטת לגבי שתי הבדיקות ובמיוחד המי שפיר בגלל הסיכונים הכרוכים בבדיקה במיוחד שאני נמצאת בסיכון ללידה מוקדמת בגלל הרחם החד קרני.

    אשמח לשמוע את דעתך בנושא במיוחד בגלל שלרופא שלי לא באמת הייתה המלצה לכאן או לכאן והוא רק הסביר לי על האלטרנטיבות הקיימות.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאת שקיפות עורפית.

    ד``ר איילון לחמן
    28/03/2017

    שלום.
    חסר לנו נתון חשוב בשאלתך והוא מה גילך.לגבי הבדיקות,בדיקת מי השפיר + הציפ הגנטי,היא הבדיקה האמינה ביותר לגבי שלמות ובריאות העובר.אבל כידוע כרוכה בסיכון להפלה בסביבות 1 ל-400.בדיקת הדם היא בהחלט מומלצת,אבל אינה מכסה את כל המגון כמו במי השפיר,אבל כן חלק מהמומים השכיחים ביותר.
    להחלטתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו