סיכוי להריון למרות פוסטינור?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיכוי להריון למרות פוסטינור?
    מור
    13/05/2017

    שלום,
    בת 34. ברקע 4 הריונות ו 2 לידות. בספטמבר האחרון נכנסתי להריון לא מתוכנן שהסתיים בחשש לחוץ רחמי וזריקת מטותרקסט עם תופעת לוואי של דלקת מעיים ואשפוז בפנימית...לפני כ 3 ימים קיימתי יחסי מין לא מוגנים (גמר בחוץ) ולהפתעתי גיליתי שאני ביום הביוץ עם סיכוי גבוה להריון. למחרת בבוקר,12 שעות אחרי, לקחתי פוסטינור. מאותו בוקר יש לי המון שתן, רצה כל כמה דקות לשירותים, מעט כאב גב תחתון ותחושה עמומה בבטן.האם הגיוני שאני מרגישה תופעות הריון כל כך מהר?? מה הסיכוי שנכנסתי להריון? האם יש דרך נוספת למנוע הריון? אולי התקן ? אני ממש בחרדת הריון לאור ההיסטוריה..תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוסטינור

    ד``ר איילון לחמן
    13/05/2017

    שלום.
    לקחת הפוסטינור כמובן בזמן הנכון.התופעות שאת מתארת, עדין מוקדמות,לאפשרות שנגרמו בגלל הריון,ע"פ מספר הימים.שווה להיבדק אצל רופא ומובן לבצע בדיקת שתן לכללית ותרבית,אולי דלקת תסביר כל מה שאת מתארת. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו