השתרשות או תופעת לוואי פוסטינור?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • השתרשות או תופעת לוואי פוסטינור?
    מור
    15/05/2017

    שלום,
    בת 34. ברקע 4 הריונות ו 2 לידות. בספטמבר האחרון נכנסתי להריון לא מתוכנן שהסתיים בחשש לחוץ רחמי וזריקת מטוטרקסט עם תופעת לוואי של דלקת מעיים ואשפוז בפנימית...לפני כ 5 ימים קיימתי יחסי מין לא מוגנים (גמר בחוץ) ולהפתעתי גיליתי שאני ביום הביוץ עם סיכוי גבוה להריון. למחרת בבוקר,12 שעות אחרי, לקחתי פוסטינור. מאותו בוקר יש לי המון שתן, רצה כל כמה דקות לשירותים, מעט כאב גב תחתון ותחושה עמומה בבטן.הבנתי שהתופעות הללו נורמליות לאחר לקיחת פוסטינור. אתמול הייתי אצל רופאת הנשים שביצעה פאפס ואולטרסאונד וראתה זקיק 17 מ"מ. היום בבוקר התעוררתי להפרשות חומות מהנרתיק שמאוד מאוד דומות לדימום השתרשות שהיה לי בהריונות קודמים. כיצד אוכל להבחין אם מדובר בדימום מהפוסטינור או מהשתרשות ? מתי ניתן לבצע בדיקת הריון במידה וזה השתרשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוסטינור

    ד``ר אריה לידור
    21/05/2017

    שלום לך
    תגובה לפוסטינור. ליתר בטחון בצעי בדיקת הריון בעוד כשבוע
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו