מה עושים עם פתח קדמי בשלייה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה עושים עם פתח קדמי בשלייה?
    אביבה
    27/07/2017

    שלום אני בת 33 בהריון שבוע 14+5
    לאחר החזרת עובר מתרומת ביצית עקב אי ספיקה שחלתית . ההחזרה התבצעה ב 3.5 והמחזור כביכול היה ב 17.4 למרות שקיבלתי פרוברה לקבלת המחזור והדימום של המחזור היה ב 5.4 ..
    בשבוע 12 עשיתי שקיפות עורפית שהיתה תקינה כמו גם הבדיקת דם של השקיפות .
    התוצאות בדיקות דםשל השקיפות
    הסיכון לתמזונת דאון לפי הגיל הוא 1:960
    הסיכון לתסמונת דאון לפי הגיל עם הבדיקות הוא: 1:740

    טריזומיה: הסיכון המחושב לפי הגיל עם הבדיקות הוא 1:1000
    התוצאות של השקיפות היו : לפי הגיל 1:523
    ולפי הגיל והשקיפות 1:1341

    היום 27.7 עשיתי סקירה מוקדמת והרופא אמר לי שיש לעובר ציסטות צוואריות ולי יש שליה פתח קדמי ..בדיקת חלבון עוברי עוד לא ביצעתי .
    רציתי בבקשה לדעת מה זה אומר ואיך מטפלים בזה והאם יש מקום להלחץ ..
    אודה על תשובה מהירה אני דיי בלחץ
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן,אשמח.

    ד``ר איילון לחמן
    28/07/2017

    שלום.
    לגבי הממצא בצואר העובר יש לבצע יעוץ גנטי ולשקול ביצוע בדיקת מי השפיר.אגב, בטוח שהציסטות בצואר העובר ולא בצואר הרחם?.לגבי מיקום השיליה,בחלק גדול מהמקרים היא עולה כלפי מעלה. אם נשארת שם עד הלידה,יש לבצע ניתוח קיסרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו