התפתחות עובר בשק נמוך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפתחות עובר בשק נמוך
    דבי
    28/07/2017

    שלום ותודות, אני בת 36. בבית בת בת 16, בן 14 ובן 10. לידה אחרונה בקיסרי. לפני 5 חודשים הפלה בשבוע 12- דימום וצירים ואז נפלט עובר בתוך שק הריון. כרגע אני בהרון. לפי ווסת אחרונה שבוע 6+1. ביוץ התרחש ביום ה16 למחזור. אני סובלת מכאבי בטן לעיתים בשבוע האחרון ולכן הלכתי לבדיקת אולטרסאונד למרות השבוע המוקדם. הטכנאית מצאה שק בגודל 8*7 מ"מ בתוכו ספק ריקמת עובר קטנה והשק נמוך בחלל הרחם באזור הצלקת. היא אמרה שלא בטוח שעובר יכול להתפתח במקום כזה וגם אם כן- לא בטוח שזה טוב. רופא יקבל אותי רק בעוד יומיים ואני בלחץ. מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפתחות עובר בשק נמוך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאגת.

    ד``ר איילון לחמן
    28/07/2017

    שלום.
    בשלב זה מוקדם להסיק מסקנות. יש לעקוב אחר התפתחות ההריון ולראות. בינתיים הריון מאד צעיר ועדין לא נצפה דופק עוברי,לכן מוקדם להסיק מסקנות , או להיות לחוצים. נחכה לבשורות טובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו