אודה לביהור המצב והשלכות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אודה לביהור המצב והשלכות
    יעל
    22/09/2017

    שלום וחג שמח אני בשבוע 33+5 הריון ראשון. הגעתי ביום שלישי לקופת חולים רופאת מיון עקב כאבי מחזור קשים ורציפים (מספר שעות) אבל לא בלתי נסבלים+חוסר תחושת תנועות עובר. ראו שיש מעין צירים והאטות בדופק מדי פעם במוניטור.. שלחו למיון בבית חולים ובבית חולים נחלצו מהאטות נוספות והועברתי לחדר לידה למעקב קיבלתי 2 זריקות להבשלת ריאות העובר לאחר יום שלם שם עברתי למחלקנ להריון בסיכון וכל הזמן מקבלת כדורים להפסקת הצירים עושים לי מוניטור 3 פעמים ביום ובחלק מהפעמים ראו עוד האטות בודדות בנוסף התחיל לי אתמול ממש מעט הפרשה חומה בינתיים במעקב כולל אולטרסטונד שלשמחתי הרבה תמיד מצוין. מציינת שאני מרגישה מצוין יחסית וקצת מרגישה ניחושים בבטן... תנועות עובר מרגישה עכשיו מצוין. שאלתי: ממה כל הדברים האלה יכולים לנבוע? מה ההשלכות של האטות בדופק? למה יש הפרשות? ולמה יש צירים בשלב זה (אני גם לוקחת כדורים להפסקת הצירים למרות שאיני מרגישה כל כך) תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אודה לביהור המצב והשלכות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביהור המצב.

    ד``ר איילון לחמן
    23/09/2017

    שלום.
    כל הדברים שאת מתארת כולל האטות בדופק והפרשות חומות יכולות לנבוע מבעיה בשיליה גם צירים יכולים להתרחש עקב דימום פנימי מהשיליה.את מקבלת טיפול טוב מאד בבהח.נקוה לבשורות טובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו