האם הריון חוץ רחמי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם הריון חוץ רחמי?
    תותית
    20/10/2017

    אני עוברת שבועות לא קלים ולאף אחד אין תשובה בשבילי...החודש קיבלתי מחזור רגיל שהסתיים בשלישי שעבר ואז ביום שישי שעבר התעוררתי עם כאבי מחזור חדים ועם דימום בצבע חום, עשיתי 3 בדיקות הריון שיצאו חיוביות למרות העובדה שהיה לי וסת לפני כמה ימים...בלילה נסענו למיון עקב החמרה בכאבים והרופא שבדק אמר שישנו חשד להריון חוץ רחמי והבטא שלי הייתה 260...יום אחרי שוב עברתי סדרת בדיקות והבטא ירד ל205 והפעם הרופא טען שכנראה זה היה הריון רגיל שהפך להריון חוץ רחמי...ולא הסביר לי איך זה הגיוני?! למחרת הבטא ירדה ל168 ורופא אחר טען שאינו מצליח לראות דבר באולטרסאונד ולכן אין תשובה ודאית ולחכות לראות אם הבטא בירידה ושוחררתי לביתי(זה היה יום שני השבוע)...הכאבים פחתו והדימומים גם פחתו עשיתי אתמול(חמישי) בדיקת דם כדי לעקוב אחרי הירידה של הבטא וגיליתי שהוא לא ירד אלא אפילו עלה ל290!!...אני נורא בלחץ יש תשובה הגיונית בשבילי?!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם הריון חוץ רחמי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביטא

    ד``ר אריה לידור
    29/10/2017

    שלום לך
    כל עוד אין כאבים ו/או דימום יש לעקוב כל מספר ימים אחרי ירידת ערכי הביטא
    בהצלחה
    ד"ר אריה לידור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו