מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות בטא וגילוי שבוע הריון וכאבי בטן תחתונהדנה27/11/2017
שלום רב.
לפני יומיים ביצעתי בדיקת הריון שיצאה חיובית.
בדיקת דם הראתה היום בטא 46254.
אני לא זוכרת מתי קיבלתי מחזור והאמת שלא חשבתי בכלל שאני בהריון. שמתי לב פשוט שנראה לי כאילו המחזור מאחר.
יש לי שני ילדים ולא חשבתי שכרגע אני בהריון. לא לקחתי חומצה פולית והתחלתי רק עכשיו לקחת. מה אומרות התוצאות של הבטא והאם צריך לחזור שוב על הבדיקות? בנוסף יש לי כמו כאבי מחזור כבר כמעט שבועיים ולכן גם הייתי בטוחה שאני צריכה לקבל מחזור. מה אני אמורה לעשות כרגע? אלו בדיקות וכיצד להמשיך מכאן בעצם??? ומה זה אומר תוצאות הבטא? לאיזה שבוע זה מתאים והאם תקין?? אין לי מושג באיזה שבוע אני האולטרא סאונד רק בשבוע הבא ובינתיים אני בלחץ ואין לי אינדקציה אפילו לחשב את גיל ההריון....
אני ממש בלחץ כי לא התכוננתי כמו שצריך. עם ויטמינים חומצה פולית וכל שאר הדברים שעושים כאשר מתכננים הריון. וגם אני לא זוכרת מתי קיבלתי מחזור איך יחשבו את גיל ההריון?
אשמח לתשובות אני ממש בלחץ....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בטא.
ד``ר איילון לחמן28/11/2017שלום.
אכן התוצאה גבוהה. אם כאבי הבטן חזקים או מתחזקים,גשי מייד להיבדק.זאת כדי לודא מיקום נכון של ההריון,שהוא בתוך הרחם. לגבי גיל ההריון-יקבע ע"פ מדידת גודל העובר בבדיקת אולטרהסאונד.לבשורות טובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. ולגבי התוצאות בטא ממש לחוצה.....
דנה28/11/2017יש לי אולטרא סאונד במכון רק מחר בבוקר.
אני ממש בלחץ כל היום לא מתפקדת. לא מבינה מה כל זה אומר. בדקתי באינטרנט חיפוש תוצאות בטא גבוהות, הראה לי כל מיני דברים מלחצים, הריון מולארי, סרטן כריתת רחם ......
אני עומדת להתעלף מהלחץ הזה. יש גם שרשמו שזה יכול להיות קשור לתסמונת דאון וכל מיני דברים מפחידים.
אני לא יודעת מה לעשות ומה לבדוק.
מחר יש לי אולטראנסאונד במכון אני לא יודעת מה בדיוק הם צריכים לבדוק. מיקום ההריון? שק הריון? שני ההריונות הקודמים שלי התחילו בכיף ובצורה נורמלית לא יודעת כבר מה לחשוב או לעשות.
הרופאה עשתה לי אולטרא סאונד שטחי היום ואמרה שהיא רואה משהו שנראה כמו שק הריון אבל הוא נמוך והיא לא בטוחה.
האם כדאי להתייעץ באופן פרטי??? )-:
מה דעתכם כמומחים בתחום על הנושא הזה?
תודה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)