מבנה רחם בהריון שלישי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבנה רחם בהריון שלישי
    דנה
    09/12/2017

    היי שלום רב.
    אני בהריון שלישי שבוע 7
    הריון ראשון עבר תקין בלידה רגילה ברוך ה. הריון שני היה תקין גם אך לבסוף ילדתי בניתוח קיסרי. הניתוח קיסרי היה לפני שנתיים. בשני ההריונות כל בדיקות האולטרא סאונד בוצעו בגישה רגילה על הבטן ולא וגינלית ותמיד ראו מצויין.
    לפני שבוע בעצם שבוע 6 הייתי באולטרא סאונד ראשוו לבדוק שבאמת ההריון בתוך הרחם ולא מחוצה לו ושהכל בסדר כרגע. הטכנאית אמרה לי שהיא לא רואה טוב כי יש לי רחם אחורי..(???)
    זה מושג שלא שמעתי בשום הריון ואני קצת מודאגת.. בעצם הרבה מודאגת...(-:
    היא אמרה לי לחזור בעוד שבוע. אני לא מבינה איך באמצע החיים ואחרי שני הריונות. שתי לידות, שני ילדים מקסימים פתאון בגיל 33 רחם אחורי....? זה לא הגיוני לי בכלל..... כמובן ישר עולות דאגות וחששות. בכל זאת עברתי קיסרי לפני כמעט שנתיים... האם יש קשר לדעתכם? האם יכול להיות חלילה הדבקויות חס וחלילה או דברים שאני לא מכירה שגורם לזה להיראות כאילו רחם אחורי... אני ממש בלחץ.... עד כדי כך שאני לא ישנה בלילה מהלחץ... אשמח לתשובתכם ולדעתכם המקצועית
    תודה רבה דנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבנה רחם בהריון שלישי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רחם אחורי הוא וריאנט תקין לחלוטין

    סיגל
    09/12/2017

    ייתכן שאף אחד לא ציין את זה בפנייך קודם כי אין לזה שום משמעות. אפשרות נוספת היא שלטכנאית יש ידיים אחוריות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו