פער בין גודל העובר לגיל ההריון- IVF

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פער בין גודל העובר לגיל ההריון- IVF
    יפעת
    02/01/2018

    היי, בהריון מטיפול IVF, בטא ראשונה 115, בטא שניה 290. ביום שישי האחרון (שבוע שישי פלוס 4) היה לי דימום קל- הלכתי למוקד ובוצע אולטרסאונד ראשון- נצפה שק הריון ושק חלמון ללא קוטב עוברי. הרופא שלח אותי לבטא נוספת שעשיתי יומיים אחרי- יצא 60,000. היום, 5 ימים אחרי האולטרסאונד הראשון, עשיתי שוב אולטרסאונד- נצפה קוטב עוברי ודופק, אבל לפי הרופאה הוא כ"כ קטן ועדיין לא ניתן למדוד אותו ולכן שלחה אותי לאולטרסאונד נוסף במכון בעוד שבוע. היא היתה מופתעת ואמרה שנראה שהעובר יותר מתאים לשבוע חמישי פלוס 6 ולא לשבוע שביעי פלוס 1- שבו אני נמצאת כרגע בהתאם ליום שאיבת ביציות). בשורה התחתונה, יש פער של שבוע וחצי בין גודל העובר לגיל ההריון- האם זה נורמלי ויכול לקרות בהריון IVF? האם מדובר בהשרשה מאוחרת? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פער.

    ד``ר איילון לחמן
    04/01/2018

    שלום.
    החשוב שנצפה עובר עם דופק.הגודל הוא בעיה משנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו