שן שנשברה וכאבים חזקים שבוע 12+3

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שן שנשברה וכאבים חזקים שבוע 12+3
    דנה
    08/01/2018

    שלום רב!!
    אני בשבוע 12+3. אתמול בלילה התעוררתי מכאבים איומים בשינייםבתש שמאל.זה הרגיש כמו דופק חזק שלא מפסיק ןכאבים איומים בלחי ובצד זה של השפתיים. קמתי מהמיטה, התיישבתי ורק כך זה נרגע. ההתקף הזה חזר שלוש פעמים. משלןש וחצי ועד הבוקר
    יש לי בצד הזה שן שנפלה לה סתימה והיא נשברה טיפה בקצה.
    הלכתי לרופא שיניים והוא עשה לי סתימה זמנית כי אמר שבשבוע כזה לא עושים צילום. רק עוד שלושה שבועות לחזור.
    אני לא רגועה קראתי בהרבה מקומות ששיניים שהמצב שלהן לא תקין יכול לגרום להפלות או לידות מוקדמות.
    עדיין כואב לי מאוד ואני ממש מפחדת. הלכתי וטיפלתי על הבוקר ועדיין אנינלא רגועה....
    אני אשמח לשמוע דעתכם...
    תודה רבה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן שנשברה.

    ד``ר איילון לחמן
    09/01/2018

    שלום.
    עשית הדבר הנכון שפנית לרופא שינים.מציע שתשמרי על קשר איתו. לציין שבעת ביצוע צילום השינים,מומלץ לכסות הבטן עם סינר מעופרת,להגן על ההריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו