האם יש סיכוי שנכנסתי להריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש סיכוי שנכנסתי להריון
    אנונימית
    15/01/2018

    בס"ד
    שלום רב,

    היי דוקטור
    בבקשה נסה לעזור לי להבין.בת 32 מחזור סדיר כ 3-4 ימים כל חודש.
    זה פעם ראשונה שלי ואני בפחדים מטורפים.אנסה להסביר בקצרה.
    אחרי תקופה ארוכה של התלבטויות.ביום שישי ה 12.1 החלטתי שאני מנסה פעם ראשונה ושכבתי עם גבר.(אני לסבית)
    בפעם הראשונה היינו עם קונדום.בפעם השניה חצי מהזמן עם קונדום,וחצי מהזמן בלי.
    כמה דברים.
    סיימתי מחזור ביום ראשון 7.1 וקיימנו את היחסים ב 12.1 אחריי חמישה או שישה ימים. לא יודעת עם אני בביוץ או לא.
    האיבר לא נכנס עד הסוף לא בטוחה שזה הגיע לבתולים לא היה דם ובקושי זה חדר מכיוון וזה הפעם הראשונה והגוף לא רגיל.והיה כיווץ חזק שהפריע לחיכוך אולי רק לקצה האיבר הגברי אולי רבע אבל בוודאות לא מעבר לזה.
    לאחר שהוא יצא הוא עשה ביד ולקח לו בערך 30 שניות לגמור בחוץ.
    לא היתה שפיכה בפנים בוודאות.
    שתיתי לא יודעת איך הסכמתי לזה טעות נוראה ביותר.
    לא יודעת מה קורה קמתי בבוקר בהסטריה הלכתי לבית חולים הרופאה אמרה שרק עוד שבועיים ניתן לבדוק שכרגע הבדיקה לא תיתן מידע נכון.אבל לדעתה הסיכוי לא גבוהה שזה הריון.
    בקושי יום אני שורדת עם הדבר הזה.לחכות שבועיים סביר להניח שאני אשתגע.זה לא יוצא לי מהראש אני מפחדת מאוד מאוד רועדת מפחד.
    יודעת שאתה לא יכול לתת תשובה עם כן או לא.
    אבל לפחות להסביר לי מה הסיכוי שכן או לא... משהו....
    אני בהסטריה נוראית ומאתמול כאבי בטן לא יודעת מה קורה פה.שיחררו מהבית חולים בלי בדיקות.
    ופוסטינור אין עעם לקחת כי עבר משישי 72 שעות לא יודעת כמה זה יעיל וזה כדור נוראי מעדיפה לא לקחת את הכדורים האלה.
    בבקשה תעזור לי להבין את הסיכויים שלא אמן
    תודה רבה
    המשך יום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 32

    ד``ר אריה לידור
    21/01/2018

    שלום לך
    קרוב לוודאי שלא יהיה הריון . בכל מקרה של איחור בוסת בצעי בדיקת דם להריון
    בהצלחה
    ד"ר אריה לידור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה אחרונה דוקטור

    מורן
    22/01/2018

    עבר מאז הקיום יחסים 11 יום.נראה לי אני בהריון מדומה כי מהפחד אני מרגישה הרבה סימפטומים של הריון.
    בכל מקרה אתמול היתה לי הפרשה יחסית בהירה בצבע חום בהיר לא משהו כהה וממש טיפה זה משהו מסוכן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערכתי בדיקות

    מורן
    27/01/2018

    בס"ד
    כמו שאמרתי עשיתי בדיקת דם כ 13 ימים אחריי קיום היחסים ויצא שלילי.היום קמתי בבוקר ויצא לי דם.ברמת העקרון קבלתי מחזור ב 3.1 ואני מקבלת כל 25-28 ימים היום ה 27.1 וקבלתי ב3.1 לפני 24 ימים ואת יחסי המין קיימתי ב 12.1.את בדיקת הדם עשיתי ב 24.1 שיצאה שלילית.היום שראיתי שיש דם קניתי בדיקה בסופר פארם ויצא שלילי.הלכתי לבית חולים מהפחד עשו שם בדיקת שתן שיצאה שלילית.ואולטראסאונד שהראה רחם נקי.אבל סהכ עברו מקיום היחסים 15 יום השאלה עם זה אמין ותקין.אני פוחדת שהדם הזה זה השרשה יש בכל ניגוב דם כמי של מחזור בכמות של מחזור אדום אבל לא ממש כהה.
    איך אני אדע מה קורה.כביכול אם זה מחזור אז הקדים ב שבוע.
    תודה וסליחה אני בלחץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו