שלייה שלא יוצאת בשלמותה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלייה שלא יוצאת בשלמותה
    נטע
    06/03/2018

    שלום
    היו לי שלוש לידות בשלושתם השלייה לא יצאה שבשלמותה בשני הלידות הראשונות נשארו חלקים דיממתי ונאלצו להוציא לי ידנית בלידה השלישית השלייה בכלל לא יצאה דיממתי המון ושוב הוציאו אותה ידנית בשלושתם הלחץ דם ירד משמעותית עד ל50/30 וקיבלתי עירוי נוזלים  אני מאוד מעוניינת בעוד ילדים זה כנראה די בטוח שבפעמים הבאות השלייה שוב תעשה בעיות דרך אגב כל מהלך ההריון והלידה עצמה היה תקין לחלוטין השאלה שלי היא האם זה מסכן אותי מאוד עד כדי כך שלא כדאי עוד הריון והאם כדאי לי בכלל ללדת שוב רגיל או רק ניתוח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלייה שלא יוצאת בשלמותה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיליה.

    ד``ר איילון לחמן
    07/03/2018

    שלום.
    השאלה היחידה שמצריכה בירור , היא באם מבנה הרחם הפנימי הוא תקין..מעבר לכך אין הוראת נגד להריונות בעתיד. כמובן חשוב לידע הצוות הרפואי בחדר הלידה,בבואך ללדת על הקורה בלידותיך הקודמות.בעית השיליה אינה הוראה לניתוח קיסרי בעתיד. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו