חלבון עוברי תוצאה לא תקינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חלבון עוברי תוצאה לא תקינה
    שימרה
    21/03/2018

    שלום ד"ר
    הגיע אלי היום התוצאה של חלבון עוברי של טרימסטר השני
    רק לא הצלחתי להבין משהו... אם בטרימסר השני הכול יצא בטווח הנורמה איך יכול להיות שהסיכון המוגבר ירד? מ1:300 ל1:230 ממש בלחץ ולא יודעת מה לעשות

    הנדון: תוצאות בדיקת סקר משולב לתסמונת דאון + טרימסטר I)טרימסטר )II

    הנכבדה, ו

    להלן תוצאות בדיקת הדם לאיתור מומים בהריון שנערכה אצלך:
    .ו.א.גיל הריון חושב על פי

    הבדיקה גיל הריון
    לצורך החישוב
    ערך MoM ערכי הנורמה הערות
    12W+5d ) עורפית שקיפותNT( מ"מ 3 עד 1.17 MoM 1.4 mm
    PAPP-A
    13W+0d
    0.15MoM מעל 0.88 MoM 3467.5 mU/L
    Free hCGβ 4.18 MoM 152.4 ng/mL
    )AFPחלבון עוברי (
    17W+4d
    0.20MoM-2.00MoM 1.24 MoM 55.3 ng/mL
    ) שלייתי גונדוטרופיןHCG( 0.15MoM-3.00MoM 1.32 MoM 29.7 U/mL
    ) אסטריולuE3( 0.15MoM מעל 0.59 MoM 0.9 ng/mL
    תסמונת דאון
    הסיכון הסטטיסטי ללידת תינוק עם תסמונת דאון מחושב לפי גילך בלבד: 570:1
    * הסיכון המחושב לפי גילך בשילוב עם תוצאות הבדיקות: 230:1
    18טריזומיה
    הסיכון המחושב לפי גילך בשילוב עם תוצאות הבדיקות: 100000:1

    היועץ הגנטי: הערות
    סיכון מוגבר לתסמונת דאון.

    סיכום
    עלייך לפנות בהקדם האפשרי למרפאה לייעוץ גנטי בתיאום עם הרופא המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלבון עוברי

    ד``ר איילון לחמן
    22/03/2018

    שלום. אכן התוצאה לא טובה. יש לפנות בדחיפות ליועץ גנטי, לביצוע בדיקות כגון מי שפיר ,למשל לשלילת נושא תסמונת דאון..מדגיש לפנות בדחיפות לרופא גנטיקאי,בשילוב עם רופאך המטפל.בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    שימרה
    23/03/2018

    אבל שאלתי היא בחלבון עוברי השני הכול יצא בטווח של הנורמה... אז למה הסיכון ירד זה מה שאני לא מבינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו