הריון ללא דופק, ובטא גבוהה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון ללא דופק, ובטא גבוהה
    הודיה
    20/06/2018

    מקפיצה שוב כי נעלמה השאלה שלי משום מה.

    אני שבוע 6(3) לפי בדיקת אולטראסאונד במכון.
    וסת אחרונה 3.4
    בבדיקה נצפה שק הריון+חלמון ללא דופק

    תוצאות בטא :
    בתאריך 13.6 - 24264.40
    בתאריך 17.6- 45604.10

    בשבוע חמש להריון נאמר לי ע"י הרופאה שלדעתה ההריון לא הולך לכיוון טוב (נצפה שק ללא חלמון) ולחזור על בדיקת הבטא הראשונה+אולטסאונד חוזר כשעשיתי בדיקה חוזרת היתה עליה ברמת הבטא מה שאומר על התפתחות העובר וגם באולטסאונד ראו שק חלמון ללא דופק .
    שאלתי היא ::

    מאיזה שבוע הלב פועם . ועד מתי אפשר להמתין עם זה לעשות בדיקה חוזרת
    האם תוצאות הבטא גבוהות לשבוע הריון זה ? ואם כן מה ההשלכות לבטא גבוה ..

    ובשבוע שש אמור לצפות משהו כבר בתוך השק חלמון ?

    תודה יום טוב ;)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון ללא דופק.

    ד``ר איילון לחמן
    24/06/2018

    שלום.
    בגיל זה של ההריון ,במקביל לרמות הבטא הגבוהות,כבר חיבים לראות דופק באם ההריון תקין.ממליץ לחזור על ה-US ואם עדין לצערינו אין דופק, לטפל בהתאם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו