שאלה לאחר US היום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לאחר US היום
    מיכל
    19/02/2019

    הייתי היום בUS באיכילוב.
    בדקו שאין שיליה נעוצה (כי היתה בהיריון קודם) ועל הדרך אמרו משהו על חשד ללקונות או סינוס...
    לא הסבירו כלום ויצאתי קצת לא מבינה.
    על מה מדובר?
    אני בשבוע 34

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לאחר US היום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילייה נעוצה

    ד``ר ניר רם דובדבני
    19/02/2019

    ערב טוב מיכל,
    יש מספר מאפיינים אשר יכולים להחשיד לשילייה נעוצה באולטראסונד:
    1. לקונות מרובות באיזור החשוד. ( לקונות בשילייה יכולות להיות גם ללא נעימות). יש גם ממצאים בשילייה שיכולים לבלבל את הבודק ( אולי פה הוזכר סינוס).
    2. קו דמרקציה - צריך להיות קו הפרדה ברור של השילייה מדופן הרחם אחרת החשד עולה.
    3 כלי דם שילייתיים עם מהירות זרימה מוגברת גם הם מחשידים.
    4. לפעמים ניתן לראות חדירה ברורה של השילייה אך יותר נדיר.
    מי שביצע את הבדיקה העריך כי הסיכון נמוך לנעיצות על פי מה שאת מתארת ...
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו