סקירת מערכות מאוחרת- בירור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סקירת מערכות מאוחרת- בירור
    מאיה
    27/03/2019

    שלום ד"ר דובדבני.
    אתמול ביצעתי סקירת מערכות מאוחרת.
    אני אחרי טיפולי IVF. מחזור 1/11/18, החזרה ב-20/11 של שני עוברים יום 5.
    לפי הווסת אני אמורה להיות בשבוע 20+5 ימים, אבל העובר גדול יותר מתחילת ההריון ומקדים את ההתפתחות ב-3 ימים.
    כך שתאריך משוער לפי המחזור 8/8, אבל משוער לפי כל א.ס. 5/8.
    אתמול בהערכת משקל יצא שהעובר כבר שוקל 560
    זה הריון שלישי שלי, שני הריונות קודמים ספונטניים ושניהם נולדו 3260 קילו בלידה רגילה.
    אציין ששנינו אנשים רזים, אבל גבוהים, בן זוגי נולד גם כן במשקל 4100 קילו.
    אני אוכלת תזונה מאוזנת של חלבונים וירקות ובקושי פחמימות וכמעט ולא נוגעת בדברים מתוקים.
    אני עדיין סובלת מבחילות, כך שלא מעט מהאוכל אני גם מקיאה.
    מספר שאלות:
    1. מה הסיבה שהעובר גדול?
    2. אני מניחה שהוא יכול להגיע גם כן למשקל מעל 4 קילו האם זה נכון?
    3. יש מה לעשות כדי להפחית את המשקל שלו?
    4. עד כמה זה מסוכן הריון עם עובר גדול?
    ושכחתי לציין שלמרות שאני בשבוע 21 בכלל לא רואים שאני בהריון, הבטן שלי עדיין שטוחה וכך גם היה לי בכל ההריונות שלי. הבטן שלי יוצאת רק בחודש 7 ובחודש 9 אני נראית כמו אישה אחרת בחודש 4-5.
    עד עכשיו עליתי 4 קילו מתחילת ההריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות

    ד``ר ניר רם דובדבני
    27/03/2019

    היי מאיה,
    קודם כל תאריך הIVF הוא הנכון .
    בדרך כלל עוברים של הפרייה גדולים בכ3ימים בתחילת ההריון.
    בהמשך גודל העובר משתנה בהתאם לגורמים משפחתיים, סביבתיים סכרת וכו'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות נוספות

    מאיה
    28/03/2019

    קודם כל תודה על התשובה.
    אני כבר בשבוע 21 +.
    מתחילת ההריון ראינו שהעובר גדול, באופן קבועי הוא מקדים את הגיל ב-3 ימים.
    האם זה עדיין יכול להתאזן עד סוף ההריון?
    האם לדעתך לפי הערכת משקל נוחים הוא לא יעבור את ה-4 קילו?
    אני לא סבלתי לעולם מסכרת הריונית וגם אוכלת מאוד מאוזן כפי שכבר כתבתי, אבל מאוד מפחדת שעובר יהיה גדול מדי.
    תודה ד"ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד``ר ניר רם דובדבני
    28/03/2019

    מוקדם מידי על מנת לקבוע את המשקל הסופי.
    גם צריך לזכור שהערכות משקל אינן מדויקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו