מודאגת - שמירה על עצמי בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מודאגת - שמירה על עצמי בהריון
    נוי
    17/05/2019

    דר יקר
    בבקשה את עזרתך!
    אני בהריון שני. חודש חמישי.
    אני מרגישה שבהריון הזה אני פחות שומרת על עצמי.
    יש לי תינוקות בת שנה ושמונה ולא מעט פעמים אמי צריכה להרים אותה. בנוסף, אני עושה הרבה יותר מטלןת בבית בניגוד להריון הראשון ונחה פחות.
    בנוסף, בתי הרבה פעמים תוך כדי משחק לוחצת לי על הבטן והיו כמה פעמים שממש נתנה לי מכה בבטן .
    האם התנהגויות מסוג זה יש בהן סכנה לעובר? .האם הוא יכול להיפגע או שהוא ממש מוגן?
    אני מודאגת!
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות

    ד``ר ניר רם דובדבני
    17/05/2019

    שלום נוי,
    כמובן שרצוי להמנע ממכות לבטן בהריון אך לא סביר כי נגרם נזק ממכה כלשהי מהתינוקת.
    באופן כללי אין מניעה ממאמץ סביר בהריון , אם את מרגישה שקשה לך אז כדאי קצת "להוריד הילוך".
    אני מציע לדבר על הנושא עם בן הזוג. אני מזהה בין השורות שאת זקוקה לעזרה.
    בכל מקרה הייתי משתף בנושא את הרופא שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו