חוסר תאבון שבוע 17

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר תאבון שבוע 17
    אלמונית
    26/06/2019

    היי ד״ר, היום נכנסתי לשבוע 17. מתחילת ההריון עליות ומורדות עם האכילה והתיאבון. אני בחורה שתיאבון לא חסר לה אף פעם אבל בהריון זה נהיה קשה. בשר מגעיל אותי מאז ההריו וגורם לי לא פעם לרפלקס הקאה. ניסיתי לאכול יוגורט ביו עם גרנולה, קוטג עם ירקות ולחם, פסטה, ביצים, פירות וכל זאת בכדי איכשהו לאזן את האכילה. דואגת בעיקר חלילה לחוסרים לתינוקת. הרי האכילה שלי לא מגוונת ואפילו דלה ליום יום. הרופאה שלי לא התרגשה מהתיאור של אכילה לא טובה ולטענתה כל עוד לוקחת פרנטל אמור להיות בסדר. האמנם? האם הגיוני שדווקא משבוע 15-16 הבחילות אפילו קצת החריפו? יש ימים שמצליחה לאכול הרבה וגם בשר ולהינות, אבל לא פעם מוצאת עצמי מתוסכלת מול הצלחת ואחר כך דואגת שחלילה לא מזינה את התינוקת. מצד אחר, אם מנסה לאכול בכוח כמעט תמיד הסיפור מסתיים ברפלקס הקאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר תאבון שבוע 17

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות

    ד``ר ניר רם דובדבני
    26/06/2019

    ערב טוב,
    קודם כל אל תדאגי, גוף האדם מגן על העובר. לא צפוי שאירוע כזה או אחר של הקאה או חוסר תאבון יגרום נזק לעובר.
    עניין הבחילות והתאבון לפעמים מתמשך לשבועות מאוחרים. לפעמים גם קיימת בחילה מרעב, נרגעת רק כאשר אוכלים אבל אז מגיע רצון להקיא .
    אני מציע להיוועץ בתזונאית על מנת לעבור על התפריט המומלץ . ובמידה והמצב מחמיר לפנות שוב לבדיקת רופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו