טיסה בשבוע 6 והפלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיסה בשבוע 6 והפלה
    שירלי
    01/07/2019

    שלום רב
    אני בת 47 וחצי הריון טבעי ,בשבוע 6 טסתי לספרד ל-4 ימים.ביום האחרון לטיול נהייתי חולה 39.5 חום וכשחזרתי לארץ אחרי הטיסה היתה לי הכתמה חומה בצעתי אולטראסאונד נצפה דופק אך לאחר יומיים היתה הפלה לצערי.
    שאלתי היא כזו: בטיסה היה וויפיי וכל האנשים היו בסלולרי.גם בטיסה חזרה לארץ.לא ידעתי זאת לפני כן שיש וויפיי בטיסות. אם הייתי יודעת לא הייתי טסה.
    הרופא אומר שוויפיי לא גורם להפלה. אני חושבת שהוויפיי בגלל הקרינה , עלול לגרום למומים להתפתחות לא טובה של העובר בשלב התחלתי כה רגיש ובעקבות כך תהיה הפלה.
    רציתי לשמוע מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיסה בשבוע 6 והפלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות

    ד``ר ניר רם דובדבני
    01/07/2019

    שלום שירלי,
    קרינה של אמצעי תקשורת קיימת היום כמעט בכל מקום.
    הסבירות כי הקרינה במטוס גרמה להפלה היא נמוכה. ( אין הוכחות שזה מזיק).
    בכל אופן אני רוצה להסב את תשומת ליבך לעניין אחר. החום שאת מתארת יכול להיות קשור להפלה כתוצאה מוירוס כלשהו ומצד שני, ייתכן כי עלה החום לאחר שנפלה מזדהמת.
    אני מציע שני דברים,
    1. לבדוק בבדיקת דם הדבקה ויראלית.
    2. להיוועץ ברופא המטפל ולשקול היסטרוסקופיה אבחנתית במידה והיה חשד להפלה מזוהמת. ( דבר אשר יכול לגרום להידבקויות ברחם שניתן לטפל בהן במידה ומתגלות מוקדם).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו