מכה בבטן בשבוע 27

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מכה בבטן בשבוע 27
    טליה
    02/08/2019

    ד"ר שלום רב
    ביום רביעי נתקעתי בידית של דלת כאשר המכה שקיבלתי היתה בחלק העליון של הבטן 4 סמ מעל הטבור בצד ימין. נהייה לי סימן אדום לכמה דקות וזהו לא כאב יותר. ביום חמישי (אתמול) ניגשתי להיבדק אצל הרופאה למעקב רגיל לא בגלל המכה ואמרה שהכל תקין מה שגם המכה שקיבלתי באזור דופן הרחם אין שם שלייה ולדבריה אין מצב להיפרדות שלייה. אמרה לי לשים לב שאין דימומים או דליפת מי שפיר ולהיות במנוחה. השאלה שלי האם כדאי גם היום להיבדק ? כ48 שעות אחרי האירוע. יש לציין שלא ייחסתי למכה כזו רצינות . מרגישה תנועות עובר והכל כרגיל. מה הסכנות ומתי כדאי להיבדק שוב לשלול פגיעה?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכה בבטן בשבוע 27

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות

    ד``ר ניר רם דובדבני
    02/08/2019

    שלום טליה,
    מקובל שלאחר חבלת בטן בהריון מתקדם לאשפז ל24 שעות ( אשר חלפו כבר ) ונבדקת כבר על ידי הרופאה לכן אינני רואה צורך בבדיקה נוספת אלא אם כן קיימים אחר מסימני האזהרה שקיבלת מהרופאה שלך כמו כאבי בטן, צירים, ירידת מים, ירידה בתנועות או דימום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו