שיליה אחורית נמוכה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיליה אחורית נמוכה
    לילי
    16/10/2008

    לפני שבוע עשיתי סריקת מערכות מוקדמת הכל היה תקין ב"ה. הרופא ציין שיש לי שיליה אחורית נמוכה- לא מכסה את פתח הצוואר הוא אמר שבדר"כ זה מסתדר בהמשך ההריון. רציתי לדעת: מה זה אומר שיליה אחורית? האם היא לא אמורה להיות מקדימה? ומהם הסיכונים שהיא נמוכה? האם זה אומר שאי אפשר ללדת בלידה טבעית? (קראתי פעם שזה אורמ ניתוח קיסרי) ומה הסיכוי שאכן זה יסתדר בהמשך. תודה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיליה אחורית נמוכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלייה אחורית נמוכה - מה המשמעות?

    ד''ר שמואל פנסקי
    16/10/2008

    השלייה משתרשת בחלק מדופן הרחם , היא יכולה להיות קדמית, בכיפת הרחם , אחורית או שליית פתח (מספר סוגים) . 3 הראשונים הינם אפשרויות נורמליות , שליית הינה חריגה ובאם היא מתמידה זהו מצב המחייב ניתוח קיסרי כיוון שהשלייה חוסמת את פתח יציאת העובר.
    שלייה אחורית נמוכה , כאשר האבחנה מבוצעת בשלב מוקדם של ההריון אינה מהווה בעייה , כיוון שהשלייה אינה מכסה את הפתח ולבטח כאשר הרחם יגדל היא תתמקם באופן מרוחק מצוואר הרחם, בכל אופן צייני זאת כאשר תעברי את הסקירה השנייה כדי שהרופא יקפיד על ציון מיקום השלייה. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השלייה נמוכה

    נאהדה
    30/04/2009

    שלום קוראים לי נאהדה אני בשבוע 33 להריון לפני כמה ימים היה לי דימום קל אחרי בדיקת אולטרא סאונד בבית חולים התברר שהשלייה נמוכה והיא נמצאת בעיקר מתחת לצלקת של הניתוח הקיסרי שהיה לי בלידה ראשונה רק רציתי לדעת האם יש סיכון על החיים במקרה של ניתוח קיסרי שני או על הרחם במקרה הזה תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו