מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תמיכת פרוגסטרון לתחילת היריוןגלי19/07/2009
שלום רב,
אני בשבוע 8 , לשמחתי נצפה כבר דופק.
ההיריון שלי הוא שלישי במספר - אחד נפל לפני דופק , ולידה אחת מוצלחת...
כעת אני אחרי טיפולי IVF , הוחזרו 2 עוברים טריים "טובים" ואחד התפתח...
אני מטופלת מיום ההחזרה של ה - IVF - בנרות פרוגסטרון, מסוג אנדומטרין.
עד מתי עלי לשים נרות אילו?
עד איזה שבוע עלי לשים את האנדרומטרין ?
הרופא - המליץ עד שבוע 7 , בבית חולים בו עברתי את ההפרייה אמרו עד שבוע 9 , אני ממש מבולבלת..
ואם שמים עד שבוע 9 את הנרות לתמיכה, זה יכול "להזיק"??
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללחוצה
ליזי19/07/2009תראי גם אני דתייה אבל לבדוק לפחות אולטאסונד מותר בהריון וגם סקירות מותר לעשות שקיפות לא וחלבון עוברי ומי שפיר לא צריך אבל לפחות אולטאסוד זה טוב ולא פוגע בעובר בכלל אם את מאמינה אז תפסיקי להיות לחוצה ותסמכי על השם אפילו בעלך יגיד לך שאני צודקת תאמיני שיהיה טוב ב ה צ ל ח ה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה אבל התשובה לשירן
ליזי19/07/2009למה זה קורה ועונה לתשובות של אחרים מה קרה למחשב מישהי מבינה בזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניסיון אישי
רוני20/07/2009לי אמרו להמשיך עד שבוע 10 (10 שבועות מלאים). לא ידוע לי על נזק שיכול להיגרם עד שבוע זה (וחיפשתי הרבה חומר באינטרנט...) - אני חושבת שעד שבוע 12 - לא מדובר על נזק - ובעקרון אחרי שבוע 9-10 השיליה אמורה לייצר את הכמות הנדרשת וכבר לא הגוף שלך מספק את ההורמון. אבל תבדקי בפורום פוריות - הם ידעו לענות לך הכי טוב על זה ובכלל - קחי המלצת מרפאת פוריות - להם יש ניסיון בנושא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהודאי שלא מזיק
ד''ר יזהר בן שלמה21/07/2009ועליך למלא את הוראות היחידה שבה עברת את הטיפול המוצלח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



