לגברת ליזי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לגברת ליזי
    לונה
    20/07/2009

    שוב את מרשה לעצמך לענות לנשים?

    אנחנו פונות לרופאים ולא אליך. כבר היה ויכוח ענק מולך בעניין הזה. תפסיקי להגיב כי את לא מוסמכת להגיב. פשוט חוצפה מצדך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לגברת ליזי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה איכפת לך

    ליזי
    20/07/2009

    ממש חסרת דרך ארץ מה המקור שלך איזה דת את בכלל איכס את......................

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא טוב לא כסף

    ליזי
    20/07/2009

    כמו רופא נשים לא טוב מחליפים תחליפי פורום אם לא נוח לך...................

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לונה לכי תבררי מה זה פורום.....

    ליזי
    20/07/2009

    פורום לא רק לשאלות ותשובות של רופאים רואים כמה חוכמה נוזל ממך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני כבר רגילה לתגובות שלך

    לונה
    20/07/2009

    למה שלא תדפדפי כמה עמודים אחורה ותזכרי בכל הכעס שהוציאו עליך כל הגולשות כאן?

    אני לא כותבת כאן הודעות נגדך במטרה להשפיל אותך או לפגוע בך. אבל את מוכרחה להבין שאת חייבת להפסיק לתת חוות דעת כי אם היינו רוצים תשובות לא מקצועיות, היינו פונים לשכנות שלנו.

    אני קוראת תגובות שלך וחלק גדול מהן תשובות לא נכונות. בפעם הקודמת שהנושא הזה עלה היו המון המון תגובות לא נכונות שלך לאנשים וזה נורא מכעיס לקרוא שמישהי מרשה לעצמה לענות כמוך!

    מה שאת עושה זה סכנת חיים ופגיעה באחרים כי אין לך שום הסמכה לענות! אני בכלל לא יכולה להבין את הנשים שקוראות את מה שאת כותבת ומסתפקות בזה. למרות שהן מעטות. הפורום הזה נקרא פורום בריאות, לא פורום בלבולי שכל. תפסיקי לענות בשם הרופאים כי את לא עושה כאן טובה לאף אחד.
    ואני לא סתם אגרסיבית. פשוט חשבתי שאחרי מה שהיה בפעם הקודמת תביני כבר שזו לא במה בשבילך לענות אלא לשאול!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה גם

    לונה
    20/07/2009

    מה גם שאת עונה לאנשים בהשוואה להריונות או למצבים בהם את נתקלת בחייך האישיים. לא ככה עובדת הרפואה. יש עובדות, יש מחקרים, יש סטטיסטיקה. זה שלך היה בטא איקס ולמישהי יש בטא Y, זה לא אומר שמשהו כשורה או לא כשורה. את פשוט חוצפנית וזה מרתיח אותי. אני לא מבינה איך את לא מתביישת.

    ואני יודעת מצויין מהו פורום. אבל זהו פורום שאלות לקהל הלא מתמצא, והבמה לתשובות היא למומחים. ואת יודעת מה? אם את כל כך ADHD ומוכרחה לענות, אז לפחות תצייני מי אם ומה הידע שלך. לפחות תגידי שאת מדברת מניסיון אישי ולא כבעלת מקצוע.

    אני למשל עובדת בתחום הרפואי עם ילדים אומנם ולא עם נשים. אבל אפילו אחרי זה, אני לא מתיימרת להיות רופאת ילדים. ואני לא אגיב בכזו יהירות וביטחון בפורום רפואי על בעיות בריאות של ילדים. את פשוט מסכנת חיים של אנשים ואני חושבת שאת אישה אגואיסטית. אם את אישה כל כך דתייה בלבך כמו שציינת באחת ההודועת, אולי כדאי שתשקלי ברצינות את מה שאני אומרת. מצוות בן אדם לאדם, את יודעת איך זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא מנסה להראות כמה אני חכמה

    לונה
    20/07/2009

    לפני שאת מגיבה כדאי שתחשבי על משהו יותר מתוחכם.
    הנושא כאן הוא התגובות הלא במקום שלך. אין כאן שום קשר למי אני ומה אני. די כבר עם ההתנצחות הזו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את רופאה כן

    ליזי
    20/07/2009

    למה את עונה על שאלות? רק תשאלי וזהו נראה אותך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללונה ( איזה שם לא משלנו בכלל)

    ליזי
    20/07/2009

    אז ככה אין לי צורך לריב איתך את טועה ויש לי הרבה המלצות כנראה שאת עוברת משבר בהריון שיהיה לך טוב מרחמת עלייך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב הוכחת לכולנו מה הרמה שלך

    לונה
    20/07/2009

    אני קוראת את מה שאת כותבת וצוחקת ממש.
    את "יורדת" על השם שלי ומערבת את ההריון שלי? אני חושבת שביקשתי ממך דבר לגיטימי וצודק. אם את מעדיפה להתנהג כמו ילד במשחקיה, אז אני פשוט לא אגיב לך יותר.
    אני רק מקווה שפקחתי לאנשים כאן את העיניים בנוגע למהותך ומהות תשובותייך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא אמרתי שאני רופאה

    לונה
    20/07/2009

    קראי שוב. ולהריון שלי אין קשר. את יורדת נמוך מדי. את ממש מעוררת רחמים. אני מבינה שאין עם מי לדבר. ממש כמו לדבר אל ראש דלעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנות!! הגזמתן!!!

    tuly82
    20/07/2009

    זה לא המקום לרדת לרמות כאלו! ובטח שלא לרמות אישיות - אתן אפילו לא מכירות!
    בכל פורום מקצועי תמיד יש גולשות שעונות על השאלות מניסיונן האישי (וזה ברור שזה מניסיון אישי בלבד כי אף אחת פה לא נחשבת גורם מקצועי פרט לרופאי הפורום) אם יש גולשות שמחליטות להסתפק בתשובות של גולשות אחרות כתשובה מקצועית - זו בעיה שלהן! (אני בחיים לא הייתי מסתפקת רק בזה). א-ב-ל...
    עדיין חשוב מאד לא לקבוע עובדות בשטח אם לא יודעים ב-100% שזו התשובה הנכונה... כדי לא להטעות אף אחת...
    בקיצור שתיכן צודקות ! אבל ה"דיון" הזה לא היה צריך להגיע לפסים כאלו.
    אנא כבדו את הפורום!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מבינה את התגובה שלך

    לונה
    20/07/2009

    אבל לצערי הפעם ההודעות שלי כן במקום.
    ליזי עוררה מהומה בעבר לאחר שהגיבה לא כראוי למס' נשים בפורום זה ממש. לאחר מכן נעלמה למספר חודשים וכעת חזרה. זה מכעיס אותי כי אני זוכרת בדיוק לאילו רמות היא ירדה בפעם הקודמת וכעת חוזרת לאותן הרמות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לכל העניין

    טלי
    20/07/2009

    האמת שגם אני די פעילה בפורום ונותנת עצות מניסיוני האישי, אולם תמיד העצות הן בגדר של המלצה בלבד, תמיד אני מסיימת כל הודעה במילים "שיהיה לך בהצלחה" ובעידוד כלשהו.
    קראתי את תשובותיה של ליזי ואני חושבת שהיא קצת מגזימה בפעילות של במעורבות שלה ,
    לפעמים נראה כאילו יושבת ימים שלמים ועונה על שאלות מכל הסוגים.
    יכול להיות שלליזי באמת יש כוונה טובה והיא מנסה לעזור, אנו לא מכירות אותה ויכול להיות שהיא באמת בעלת לב טוב ואכפתיות .
    ליזי- אני מציעה שאולי תתני תשובות קצת יותר מתונות, תדגשי שאת לא רופאה אבל מעוניינת לעזור.....
    לונה יקירתי , אל תתרגזי , מיותר.
    בהצלחה לכולנו ושנחזור מבית יולדות בידיים מלאות, שמחות ומאושרות !!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה הכי חשוב

    ליזי
    20/07/2009

    ההריונות של כולן ולשם כך אנחנו כאן כדי לעבור הכל בשלום ובעזרה הדדית אני לא רוצה לריב עם אף אחת ההפך הוא הנכון ואני רק מציעה תחזרי אחורה קצת ותביני ורוב התשובות שלי בסדר כי מאשרים אותם הרופאים. וגם אני כאן כמו כולן לעודד ולשמח שהכל היה בסדר ולרומם את הנשים בהצלחה לכולן וחבל על עצבים זה לא בריא לאף אחד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצטערת לא נעלמתי ולא מתכוונת

    ליזי
    20/07/2009

    את ממש מתנהגת כילדה מי שרוצה לשמוע עצה בבקשה עוד לא כתוב לי דר ליזי ואני לא מתחזה להיות דר אפילו השם בשחור ולא כחול תודה לכולן מותר לי להרגע נשים נקודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני ממש לא מתנהגת כילדה

    לונה
    20/07/2009

    ואם לא היה מדובר במקרה חוזר איתך, בכלל לא הייתי טורחת להגיב לך ולכעוס כל כך.
    כפי שציינתי, כבר עוררת מהומה בעבר. אולי הפעם התגובות שלך קצת יותר מתונות ולכן לאחרות קשה להבין. אבל דפדוף קצר אחורה בפורום יגרום להן להבין למה אני כל כך כועסת וכל כך נגדך בעניין הזה.

    זה נכון שמותר לאנשים להגיב, אבל את עונה בצורה מוחלטת, לא מציינת בכלל על סמך מה את מבססת את ההמלצות שלך. זה עלול לבלבל נשים תמימות כפי שקרה איתך בעבר.

    אין לי כוונות לריב עם אף אחד. ואם כבר, את זו שירדת לרמות נמוכות. עירבת את ההריון שלי, העלבת את השם שלי (שאגב זה סתם כינוי בפורום). ואם צריך להגדיר את אלה; אז את הילדותית כאן. והוכחת.

    אבל עזבי, כבר אין לי כח לשטויות האלה שלך. אני מקווה שאנשים התעוררו קצת ואם לא, נעורר שוב בעתיד. כי את עברת גבולות למרות הרצון הטוב עליו את מצהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו