מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דחווווף ביותר בבקשה עזרהג'וווווו20/07/2009
לרופאים שלום
עזרתכם הדחופה...
אני בשבוע 24 + 3 לפני כמה ימים התחיל לי גרד חזק מאוד , שמלווה בפצעים בכל הגוף
רגלים, ידים , בטן , הגירוד בלתי נסבל עד לרמה שאי אפשר לישון בלילה, גירוד כל כך חזק .. ממש עד דימומים.. אני מתוסכלת ולא יכולה להמשיך כך, הלכתי לרופא ואובחנתי כסובלת ממחלת עור הריונית בשם PUPPP , שום דבר לא עוזר להרגע חוץ ממקלחת מים קפואים ובערך 7-8 פעמים ביום , אני לא מצליחה לתפקד ביום יום , לא יכולה ללכת לעבודה , מתגרדת בטרוווווף!
שאלותיי,
1. האם זה מזיק לעוברים שלי??? ( הריון תאומים)
2. ידוע לי שזה מתפרץ בדרך כלל בסוף ההריון - שבועיים שלושה לפני הלידה .
איך אני אמורה לסבול את זה עוד 16 שבועות ??????, האם יש פיתרון נוסף חוץ ממשחה שלא עוזרת .... האם ניתן להמליץ על שמירת הריון , מאחר ואי אפשר לתפקד ביום יום כך?? ( בלי שינה , גירודים חזקים ביותר, פצעים ,דימום מכל הגוף,סבל נוראי, ומצוקה נפשית בעיקר)
אודה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשמע ממש מטריד
טלי20/07/2009קראתי את מה שכתבת והאמת שאפילו אני התחלתי להתגרד.
גם לי יש גירודים חזקים בגוף בגלל ההריון ואני כמה לפחות פעמיים בלילה להתקלח עם מים קרים
(בדיוק כמו שתיארת). אבל דמם חזק כמו שאת מתארת באמת נשמע לי חריג.
אני מורחת אלוורה וזה קצת עוזר.
באיזה קופת חולים את? והאם את גרה במרכז?
יש רופא עור (פרופסור) מומחה בקופת חולים מכבי , יושב ברח' שנקין בת"א , שמו רוני וולף.
בעלי בקופ"ח מכבי (אני בכללית) והוא נחשב לעילוי.
אם את בכללית יש את דר' יוסף שירי, גם כן מומחה, יושב ליד רח' דיזינגוף.(לי עזר קצת עם הגרודים)
לגבי שאר הקופות , אין לי מושג.
תעדכני אותי אם תרצי.
ביי ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח להמליץ על רופאים מטעם מאוחדת
לונה21/07/2009אם צריך:-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחומרת הבעיה
ד''ר יזהר בן שלמה21/07/2009נשמעת כמצדיקה עבודה אינטנסיבית מול הרופא המטפל, או מרפאת סיבוכי ההריון שאליה את אמורה להיות מופנית. שאלת שמירת ההריון, כפתרון אדמיניסטרטיבי לצרכייך המיוחדים, היא מאד במקומה, ורופאך יצטרך כנראה לאמץ את הרעיון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



