מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מים באשכיםדחוףףףףף!!!!מירית21/07/2009
שלום ערב טוב,
היום אניש בוע 37+5 ברוך השם עד עכשי הכל בסדר
הייתי היום בערכת משקל והתינוק המדהים שלי שוקל 3150 ק"ג תודה לאל.
אבל הרופא שעשה לי את האולטרסונד אמר לי שהוא ראה מים באשכים דרגה 2
רציתי לדעת מה זה?אם זה מסוכן?אם זה עובר לבד???????
קראתי שזה משהו שיכול להתסתדר עד הלידה או מקסימום עד גיל שנה מה דעתך??????
כדאי לדרוש ליילד אותי???????????
אשמח לתשובה מהירה.
תודה מירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק לידע
ליזי21/07/2009אני ילדתי תינוק עם מים באשכים ועדגיל שה בערך הכל ירד ולחברה שלי היה אותו סיפור לפי דעתי ואני לא רופאה אין שום סכנה לתינוק וגם בשביל זה אני חושבת שלא מיילדים דחוף ומציעה לחכות לתשובה של רופא אבל לבינתיים לידיעה בלבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליזי -השתפרת , לןנה קראי גם
טלי21/07/2009ליזי, אני קראתי את תשובותך, תשובה כזו היא באמת אמפטית ולא מעוררת כעס.
רואה שלקחת לתשומת ליבך את מה שרשמתי .
אני חושבת שאם תמשיכי לכתוב תשובות בסגנון הזה , זה יהיה נהדר.
ללונה-ראי את השיפור .
מעכשיו אני קוראת לסולחה בינך ובין לונה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא עניין של סולחה
לונה22/07/2009השגתי את המטרה שלי. חבל שזה לקח כל כך הרבה זמן. אחרי הפעם הראשונה היא היתה צריכה להבין.
אני יודעת שאני עלולה להצטייר כרעה, אבל באמת שיש סיבות לכעס שהפנתי אליה. נעזוב את זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטלי כנסי
ליזי22/07/2009רוצה שאספר לך על מה המהומה כי אני אמרתי ועדיין אומרת ודוגלת ששקיפות עורפית זה סקר בלבד וגם מי שפיר אין אין ודאות והחלטיות של תסומנת דאון היו מאות ואלפי מיקרים שטעו ועל זה חלה המהומה אני לא מאמינה ב100 בבדיקות כי יש מלא סיפורים ואז תקפה אותי לונה ואחות הריון באתר דולה שזה בטוח אני עדיין חוזרת וכותבת לכל הנשים אין שום דבר בטוח חוץ מהמוות ועל זה אני חושבת שלא טעיתי ולא חוזרת בעצמי לונה מי שפיר ושקיחפות עורפית ושום בדיקה היא לא ודאית נקודה............... טלי בבקשה עני לי אם אני טועה לפי דעתך שככה קפצו עלי על שטות קטנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה אוסף של בולשיט
לונה22/07/2009כשבנות הפורום כעסו עליך בפעם הקודמת זה היה לאחר שענית דברים לא נכונים לגבי מספר רב מאוד של דברים. מה קשור שקיפות עורפים ומי שפיר?
את לא צריכה לנסות למצוא כאן אף אחד שיתמוך בך ובשבילי לפחות, את מצטיירת כאישה אינפנטילית, עקשנית וחסרת מעצורים. תביני שזה פורום שאת לא אמורה להשיב בו. ואם את כל כך חייבת להשיב, עליך לציין בתגובות שלך שאת לא עונה מבחינה מקצועית אלא מניסיון אישי בלבד.
זה כל מה שביקשו ממך כאן. חלאס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעכשיו אני באמת מבינה מי הדפוקה פה!
tuly8222/07/2009גברת לונה הנכבדה, די כבר לחזור על אותם הדברים - לא רציתי בהתחלה לקחת צד אבל אני רואה שאין לי ברירה!!
עד שסוף סוף הפסיק הריב המטופש הזה וראית שליזי לקחה לתשומת הלב את ההערות (אפשר לראות זאת בנוסח התשובות) א-ב-ל את היית חייבת לתקוף!
דיי!! נמאס לי ממך כבר!!
בכל פורום שתכנסי אליו כל אחד ואחת כותבים מה הם חושבים וזה לגיטימי שלא תסכימי עם מה שאחרים כותבים - אבל ראבק מספיק לתקוף.
עובדה שבפורום האחר (משם אני מכירה את ליזי) אף אחד לא תקף אותה אלא בדיוק להיפך!
אז בפעם האחרונה! די!! אני מאד מקווה שלא תהיה שום תגובה חוזרת כי הסיפור הזה נגמר כאן ועכשיו!
וליזי....- כל הכבוד שלא ענית לה חזרה (אפשר אולי להאשים את ההורמונים אבל אני כבר לא יכולתי להתאפק..)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מבינה על מה את כל כך כועסת
לונה22/07/2009הפורום השני בכלל לא רלוונטי. מה שביקשתי לגיטימי. גם עשיתי את זה בצורה נורמלית. התגובות שקיבלתי לעומת זאת מליזי לא היו נעימות והגבתי בהתאם. לא הורמונים מעורבים אלא הגיון בריא.
דפדפי אחורה כמה עשרות עמודים ונראה אם לא תתחרטי בתגובה שלך. אין לי כאן רצון להכעיס אף אחת. להיפך, מה שעשיתי היה לטובתכן ולא לרעתכן. בכל מקרה כבר ירדתי לגמרי מהנושא הזה. כפי שאמרתי, השגתי את המטרה שלי. זה מספיק לי. זו לא מלחמת עולם שלישית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואל תקראי לי דפוקה.
לונה22/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחחחחחחחחח
ליזי22/07/2009איזה מצחיק אתכן תשארו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



