סוכרת הריונית-דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סוכרת הריונית-דחוף
    חסוי
    22/07/2009

    שלום,אני חייבת עזרה. גילו שיש לי סוכר גבוה בבדיקה של העמסת סוכר של ה-100 , אני בשבוע 26. הפנו אותי למרכז לבריאות האישה כי הרופא שלי בחופש. האחות התייעצה עם הרופא והוא אמר לתת לי את המכשיר שמודד סוכר ודיאטה אצל דיאטנית במשך שבוע שלם והתחלתי למדוד יצא לי שעה אחרי ארוחת צהריים 143, שעה אחרי ארוחת ערב 147.ביום הראשון. היום השני של הדיאטה יצא לי בבוקר לאחר השינה בצום של 8 שעות 91 ושעה אחרי ארוחת בוקר 160. אלו הנתונים בינתיים, אני רק ביום השני של הדיאטה ואני מסרבת בכל מצב להגיע לאינסולין. מה הפיתרון שאתם מציעים לי? בבקשה תעזרו לי דחוף! תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוכרת הריונית-דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחת מניסיון

    רוני
    22/07/2009

    תראי מה הרופא יגיד - וכדאי לבדוק עם מרפאת הריון בסיכון - בכל מקרה - מניסיוני בהריון קודם - רוצה להרגיע אותך שגם את תצטרכי אינסולין - השד לא כל כך נורא. זו באמת אבל באמת לא זריקה כואבת ובכל מקרה זה זמן קצר בחיים. מקווה שבכל זאת יסתדר עם דיאטה - אבל אם לא- אל תחששי- יהיה בסדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו