מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יש סיכוי להרגיש תנועות בשבוע 14רוני22/07/2009
זהו הריון 5 שלי - אבל שני שעבר את השליש הראשון... בכל מקרה - הריון תאומים, אחד שליה אחורית ואחד קדמית. אני די קטנה והיום שאלתי את הרופא ב- א.ס. עד היכן מגיע הרחם - לדבריו קצת מעל הטבור. הרגשתי היום וגם אתמול תנועות שמרגישות ממש כמו תנועות עובר הזכורות לי מההריון עם בני (מעין גל קטן מבפנים). האם יש סיכוי שאני באמת מרגישה תנועות (הרגשתי רק פעמיים - אבל זה ממש דומה לתנועות הזכורות לי)? או שהגזמתי ממש ויש צורך להמתין עוד כמה שבועות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנועות
ליזי23/07/2009מניסוני הריון שיש גם אני הרגשתי תנועות מוקדם יחסית כל עוד את מרגישה טוב נריון תקין תהני מזה גם אם זה לא אז תדימייני שזה זה לפי דעתי האישית יכול להיות ועוד יכול להיות כי יש לך תאומים זה מגביר את התחושות שיהיה הריון תקין ולידה קלה והרבה בריאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני ואת
אלה23/07/2009באותו שבוע, גם לי הייתה וסת אחרונה ב 1.6, שיהיה לנו בהצלחה רבה. איזה הריון זה ובת כמה את?
רק אם את רוצה תעני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיועד לאא
אלה23/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנועות.
ד``ר איילון לחמן23/07/2009לרוני שלום.
אכן את צודקת כדאי להמתין עוד מס שבועות,להרגשה הבטוחה של התנועות.אגב מה החשיבות בהרגשת התנועות כעת ,מעבר לסקרנות?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
רוני23/07/2009האמת שאין חשיבות של ממש (מעבר באמת לסקרנות האם אלו תנועות). מה שכן - אם אלו תנועות - אני בהחלט מרגישה ביטחון רב יותר לאחר תחושה כזו - גם אם אחת. לאור מספר הפלות בעבר - אני עדיין לא מרשה לעצמי להשתחרר מהלחץ והדאגה - למרות שבהחלט התקדמות ההריון (שבוע 13+2) מרגיעה אותי אט אט.... ואני מחכה לכל א.ס. בכיליון עיניים ובחרדה בו זמנית. תנועות זו עוד דרך הרגעה.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)