מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריוןיעל11/03/2010
היה לי אחור של 4 ימים ועשיתי בדיקה ביתית שיצאה חיובית ב"ה. מה הלאה? צריך ללכת לרופא?
יש לי כאבים בבטן תחתונה בצד שמאל האם זה סביר?
אני מרגישה מאוד עייפה האם זה סביר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לסיגל
לי11/03/2010היי סיגל ראשית כל בשעה טובה ,
עלייך לגשת לרופאעל מנת לבצע בדיקות דם בכדי לבחון את רמת הבטא שהיא אכן עולה וההריון תקין , והרופא משפחה כבר יסביר לך מתי לגשת לרופא נשים על מנת לצפות בדופק ושק הריון ,
כמו כן לגבי עייפות וכאבים בבטן זה נורמלי תהיי רגועה בשליש הראשון תהיי עייפה מתמיד
ולפעמים זה מלווה בבחילות והקאות
הכי חשוב שימרי על עצמך ואך תעשי מאמץ פיזי על מנת לשמור על ההריון מאחר וחודשים אלו הינם קריטים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לי
יעל11/03/2010עדיף לגשת לרופא משפחה או לרופא נשים כדי הפנייה לבדיקת דם.
ומתי כדאי לעשות זאת? הכוונה אולי לחכות אם זה קצת או מידיית?
האם מותר לעשות שעווה בגוף, גבות וכו'? או שעדיף בגילוח, פינצטה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לסיגל
לי11/03/2010את אמורה לגשת לרופא משפחה , עדיף לגשת כמה שיותר מהר כדי לבדוק את עליית הבטא
את יכולה לעשות גבות ושעווה ללא פחד
והכי חשוב תהיי רגועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
