מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תחילת הריון ורופא שינייםאחת שמודאגת19/03/2010
שלום,
לאחר ביקור אצל רופא שיניים לצורך סתימה וצילום שן גיליתי שאני בהריון-כלומר ביום שהייתי אמורה לקבל מחזור ביקרתי צל הרופא שיניים. יום למחרת עשיתי בדיקה ביתית וגיליתי שאני בהריון האם יש לכך השפעה (לזריקת ההרדמה המקומית ולצילום השן) על ההריון או יותר נכון תחילתו?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין שום השפעה
ד''ר יואב פלד20/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון וצילום שיניים
מ.21/03/2010תודה רבה!!!
איזה כיף!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח
לי21/03/2010אם אני זוכרת נכון אז גם לי הייתה תחושה זהה אפילו להתעטש כאב לי זה שרף ודקר הכאבים חולפים לפי הגוף של כל אחת .אבל אני זוכרת גם שבין הצלקת לניתוח זה היה רדום כמה זמן . לי זה עבר רק אחרי שנה ועדיין בתקופות מעבר אני חשה דקירות יש נשים שמגרד להן ויש נשים שאין להן כלום .
שתהיה רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח
לי21/03/2010אם אני זוכרת נכון אז גם לי הייתה תחושה זהה אפילו להתעטש כאב לי זה שרף ודקר הכאבים חולפים לפי הגוף של כל אחת .אבל אני זוכרת גם שבין הצלקת לניתוח זה היה רדום כמה זמן . לי זה עבר רק אחרי שנה ועדיין בתקופות מעבר אני חשה דקירות יש נשים שמגרד להן ויש נשים שאין להן כלום .
שתהיה רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
