כאבים חוזרים בצד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים חוזרים בצד
    שחף
    25/03/2010

    שלום רופאים יקרים,

    אני בשבוע 26 ומאז שאני בהריון חוויתי 3 פעמים כאבים בילתי נסבלים בצד שהובילו אותי למיון.
    הכאבים הופיעו בתחילת ההריון, לפני שבועיים ואתמול. בכל המקרים הכאב עבר מעצמו והרופאים אמרו שהכל תקין מבחינה גניקולוגית.
    מידי פעם אני מרגישה דקירות או כאבים באותו צד והכאב חולף דיי במהירות (כל עוד אני לא זזה)

    אציין שההריון הוא הריון IVF לאחר טיפולים אינטנסיבים. ההריון התחיל כשלישיה ונותר עובר אחד לאחר ששני עוברים איבדו דופק בשבועות התחלתיים.
    כרגע אני בשמירת הריון עקב דינמיקה צווארית ולכן איני יכולה לצאת מהבית לבדיקות, אלא אם זה דחוף.

    האם מוכרת סיבה גניקולוגית לכאבים חוזרים כאלו?
    האם יכול להיות שהמקור בכלל בכליות ואין קשר להריון? אולי בגלל חלק מתרופות הIVF?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים חוזרים בצד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים

    ד``ר איילון לחמן
    25/03/2010

    לשחף שלום.
    כאבים בצד,לא הזכרת איזה צד ובאיזה גובה בבטן,יכולים לנבוע מכל אחד מאברי הבטן.כלומר מעי,דרכי השתן,שרירים רצועות,עצבים וכו.כל זאת כמובן מעבר לאברי המין הפנימיים.במידה ויחזרו הכאבים,לא עלינו, כדאי אולי ,עקב מצבך ההריוני,לבצע הבירור תוך כדי אשפוז.נקוה ואחל שלא יהיה צורך.בהצלחה וחג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו