חייבת תשובה מקצועית!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חייבת תשובה מקצועית!!
    דגנית
    01/04/2010

    היי, הלכתי היום לבדיקת דופק, אחרי שידעתי שאני כבר בשבוע מס' 6.
    הגענו לרופא שערך בדיקת אולטרסאונד והוא אמר שהוא לא רואה דופק וגם שהשק צריך להיות בשבוע 6 בגודל פי 3 ממה שהוא (הוא מדד ואמר שזה 13 מ"מ), כי בבדיקה לפני שבעיים הוא היה 9 מ"מ ולדעתו זה ממש קטן. הוא שלח אותנו לאולטרסאונד גיניקולוגי לפי דבריו, מה שאני ובנזוגי הבנו- שזה בדיקה מיוחדת או משהו בסגנון.
    נכנסנו לפאניקה , בכיתי כמו ברז ונסענו למוקד חירום.
    הרופאה שם אמרה שזה ממש לא שבוע 6, אולי התחלה של שבוע 4 ושהוא באורך 16 מ"מ(ללא השק הוא בגודל 6 מ"מ) ושנבוא עוד שבועיים לעשות שוב אולטרסאונד ואז- נדע בוודאות מה המצב.

    הערב הזה היה פשוט מזעזע מול כל הרפואה הכאילו מודרנית הזאת, שלא יודעת להגיד לך מס' שבוע של הריון, כשכל אחד אומר לך אורך אחר של גודל השק העוברי, כל אחד נוהג אחרת והרפא שהלכנו אליו מתברר- שלח אותנו לבדיקת אולטרסאונד רגילה כי כנראה (לפי דברי הרופאה במוקד חירום), האולטרסאונד שלו עתיק ולא חדשני והוא לא יכול היה לראות כנראה משהו מסויים שם.
    זה פשוט הדהים אותנו כל ההתנהלות הזאת.

    האם זה נשמע לכם נורמלי כל היחס הזה? איך אני יודעת בוודאות שזה שבוע לפי 4 והדופק באמת יגיע?
    להמתין וזהו??
    אני חייבת המלצה גם על רופא נשים מצויין וחדשני באיזור המרכז( ר"ג, ת"א).

    המון תודה וסליחה על אורך ההודעה.
    חג שמח לכל הנשים המדהימות פה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חייבת תשובה מקצועית!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתגובתכם..

    דגנית
    02/04/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בתקשורת -- זה הכל

    ד''ר יואב פלד
    03/04/2010

    ראשית הרגעי
    באופן כללי גם לרפואה כיום אין תשובה של 100 אחוז לכל דבר
    ולמקרה שלך

    אם את בטוחה שאת בשבוע 6 להריון ( איך את יכולה להיות בטוחה ???) והממצאים בסונר מתאימים לשבוע 4 הרי ההריון לא תקין !
    אולם סביר שאת לא באמת בשבוע 6 אלה בתחילת ההריון והשבוע שלך הוא בשלב זה לא ידוע במדויק
    ולכן לא ניתן להתיחס לבדיקת הסונר ולפרוש שלה בשלב זה ויש להמתין
    וישנן 2 אפשרויות
    1 שאת בשבוע צעיר יותר ממה שאת כה בטוחה בו ובבדיקה הבאה יופיע דופק וההריון יהיה תקין
    2 שאת צודקת ואת אכו בשבוע 6 ואז ההריון לא יתפתח וזו הפלה

    לכן מה שיש לעשות זה להמתין אפילו שאני יודע שזה מורט עצבים
    אפילו שבוע תמתיני ואפשר יהיה לדעת
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו