מקרה אבוד...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מקרה אבוד...
    אסף
    02/04/2010

    שלום,

    אני בן 23 וחברה שלי תהיה בת 17 עוד 15 יום.
    היא מקבלת מחזור כל חודש באופן סדיר באותו יום.

    היא הייתה אמורה לקבל מחזור לפני שלושה ימים ועדין לא קיבלה.
    ברור לי ולה שהיא בהריון.
    יש לי כמה שאלות שאני אודה לך אם תעני לי.

    1) קראתי שעד גיל 17 אפשר לעשות הפלה דרך קופת חולים והם ממנים אותה. האם זה נכון?
    2) היא רוצה לעשות בדיקת דם להיות בטוחה שהיא בהריון. חייבים לעשות את הבדיקה דרך קופת חולים שלה? אי אפשר ללכת למוקד חירום או משהו בסגנון? היא אומרת שבגלל החג קופת החולים שלה תהיה פתוחה רק ביום שלישי וזה המון זמן לדעת. מה שגם יש את זמן ההמתנה עד לתוצאות לא?
    3) השאלה הבאה בשבילי יותר מאשר בשבילה:
    אם יש מצב והיא לא רוצה לעשות הפלה יש איזשהו חוק שמחייב אותה?

    תודה רבה,

    אסף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מקרה אבוד...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא בטוח שהיא בהריון

    ד''ר יואב פלד
    03/04/2010

    בצעו בדיקת שתן ואז תדעו ( את הערכה קונים בזול מאוד בכל בית מרקחת ) וזה מאוד פשוט לביצוע

    אין שום חוק שמחייב אותה לבצע הפלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו