מקווה שאקבל תשובה הפעם...........

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מקווה שאקבל תשובה הפעם...........
    נונו
    05/04/2010

    אני עשיתי צילום אצל הרופאה וביקשתי ממנה להגיד לי איפה מיקום השליה זה היה בשבוע 26 ו 4 ימים כי הייתה לי לידה מוקדמת בשבוע 30 עקב דימום אז היא אומרת לי שהשליה קדמית נמוכה ושלחה אותי למכון אז הלכתי והרוא אומר לי שהשליה גבוה אחורית איפה ש היא צריכה להיות.זה היה בשבוע 27 ו 6 ימים
    עכשיו אני בשבוע 29 ו 3 ימים. השאלה שלי היא איך זה יכול להיות? אני לא מבינה .אני ראיתי שהרופאה מיהרה בצילום ולא נתנה תשובות ברורות לשאלות שלי.
    האם בגלל שהייתה לי לידה מוקדמת אני חייבת להימנע מיחסי מין? או מאורגזמה בכלל בלי חדירה? אני בטח לא מדברת על יחסי מין יום יום או אפילו כמה פעמים בשבוע? אני מדברת על יחסי מין פעם ב...

    או אורגזמה פעם ב....

    האם זה יכול לסכן אותי? עד עכשיו היתה לי תקופת הריון נוחה יחסית...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להימנע מיחסי מין

    ד``ר אריה לידור
    07/04/2010

    שלום לך
    אם הריונך הנוכחי תקין ללא שליה נמוכה או צירים מוקדמים אין מניעה מקיום יחסי מין
    בהצלחה
    ד"ר אריה לידור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו