התקפי עצבים בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התקפי עצבים בהריון
    מיכל
    06/04/2010

    שלום לך, שמי מיכל ואני בשבוע ה-17 להריוני.
    אני סובלת ממצבי רוח כבר כמה שבועות, אני יודעת שזה מאוד טבעי להורמונים בהריון אבל אני ממש מודאגת. אני נקלעת למצבים של התפרצויות זעם בלתי נשלטות..אני צועקת המון ומתעצבנת בקלות..ובעלי שיחיה, לא כל כך מבין אותי ולא יודע איך להתמודד. אני מבקשת ממנו שינסה להתעלם ולא להיגרר איתי לזה כי אני פשוט מאבדת את עצמי.
    הסיבה שאני כותבת היא בגלל ההתפרצות האחרונה, רבתי עם בעלי על דבר כל כך שטותי שמצאתי את עצמי מתלהטת בעצבים ובוכה עד כדי מחנק ולא יכולתי להרגיע את הגוף שלי ואת העצבים ששלטו בי. ולפעמים יש לי גם לחצים בחזה. זה מאוד מדאיג אותי שזה בהריון.אני בטוחה שאחרי מה שקרה בעלי לא יעז להתווכח איתי שוב..(: .. אז מה שאני שואלת האם זה הגיוני ההתפרצויות האלה? איך מתגברים על זה? האם זה קשור לזה שהייתי מעשנת לפני ההריון ועכשיו זה חסר לי? זה יכול להזיק?
    תודה רבה,
    אשמח לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקפי עצבים בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקפי עצבים

    ד``ר אריה לידור
    07/04/2010

    שלום לך
    ישנם שינויים פיסיולוגיים שבגוף וגם הנפש עוברים במהלך ההריון. אך יש לשקול את המידתיות של תופעות אלו. על פי מה שאת מתארת נראה לי שקיימת הקצנה ולכן אציע לך לפנות לסיוע פסיכולוגי על מנת למתן את תגובותייך לטובתך ולטובת היילוד שבדרך.
    בהצלחה
    ד"ר אריה לידור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו