רופא שיניים והריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רופא שיניים והריון
    טלטול
    13/04/2010

    היי,
    אני בהריון, שבוע 25.
    הייתי היום אצל רופא שיניים, לבדיקה שגרתית, לא בגלל שכאב לי משהו. זו פעם ראשונה שלי אצל הרופא הזה, בהמלצת בעלי, שנמצא אצלו.

    בכל מקרה, הוא עשה לי בהתחלה בדיקה כללית ואז החליט שצריך לעשות צילום. אז עשו לי 2 צילומים משני צידי הפה כאשר שמו סינר אחד לכל אורך הבטן.

    הוא אמר שהוא רואה חור קטן ושכדאי לעשות סתימה עד סוף חודש 7 כי אח"כ יהיה מאוחר מידי.

    רציתי לשאול קודם כל, האם זה בסדר שעשו לי צילומי שיניים?? זה לא מסוכן?? פתאום נלחצתי.
    בנוסף, האם כדאי לדחות את הסתימה לאחר הלידה? כרגע לא כואב לי כלום אבל אני מפחדת שאם אשאיר את זה כך, עלול לכאוב לי בחודשים האחרונים של ההריון, מצד שני, אני מפחדת שאולי ההרדמה של הסתימה וכו' יכולה להזיק..

    מה לעשות? ואשמח גם להרגעה.
    תודה רבה:-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רופא שיניים והריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא שיניים והריון

    ד``ר אריה לידור
    14/04/2010

    שלום לך
    אין חשש מטפולי שיניים בהריון כולל בצוע סתימות במידה ונדרש. כמות הקרינה בה משתמשים לצילומי שיניים זניחה ואינה מסכנת את העובר ובמיוחד עם מכסים את הבטן בסינר עופרת כנדרש
    בהצלחה
    ד"ר אריה לידור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו