מה עושים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה עושים?
    דפי
    16/04/2010

    שלום אני בת 29 בהריון ראשון שלי, עשיתי חישוב ולפי המחזור האחרון אני אמורה להיות בין שבוע שישי לתשיעי, הוסת האחרונה שלי הייתה בפברואר וחודש שעבר היה לי דימום מוזר שאינו היה וסת הוא היה לפרקים בצבע שונה ונמשך כשבוע (הוסת שלי בדרך כלל היא 3 ימים רצופים)
    עשיתי אולטראסאונד ולפיו אני בשבוע שני או שלישי להריון, אני במעקב בדיקות דם הריון ועשיתי בנתיים 2 הראשונה הראתה ערכים של 20777 והשנייה 29358 מה זה אומר? באיזה שבוע אני?
    בנוסף יש לי ציסטה ענקית ברחם שלא הייתה שם לפני חודשיים וחצי כי עשיתי אז אולטראסאונד והכל היה תקין, האם אני צריכה לעבור הפלה בכל מקרה? במידה ובאמת המצב לא בסדר ממה זה נגרם האם זה יכול להיות מגנטיקה? או פשוט הריון ראשון לא מוצלח?
    תודה אישה מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עושים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים.

    פרופ' אייל ענתבי
    16/04/2010

    שלום רב דפי,

    ערכי הבטא עלו במעקב וזה אכן דבר חיובי, יש לבצע בדיקת אולטראסאונד כדי לראות את הקורלציה (השוואה) בין הערכים בבטא לאולטראסאונד.
    בעניין הציסטה -לא ניתן לענות על כך כאן- ברור כי מצב זה דורש התייעצות עם רופא נשים ובהקדם!

    בכבוד רב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו