עזרה בפיענוח בדיקות בחו"ל בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בפיענוח בדיקות בחו"ל בבקשה
    א
    22/04/2010

    שלום,
    אני גרה בחו"ל,הריון שני שבוע 17+3,בת 31 וכאן הבדיקות מאוד שונות מהארץ...
    עשיתי בדיקה שנקראת:
    sequential screening
    שקיפות בשבוע 12+3: התוצאה היא:1.3 ובדיקת דם באותו היום. לאחר מכן בדיקת דם נוספת בשבוע 16+1.(שמשום מה רשום במכתב כ- 16+3,האם זה משנה?)
    היום קיבלתי מכתב עם התוצאות הנ"ל:
    AFP MOM 1.30
    uE3 MOM 0.65
    HCG MOM 1.53
    DIA MOM 1.15
    PAPP-A MOM 0.79
    NT MOM 0.89

    Risk for Open NTD< 1:1500
    Risk for Down syndrome (DS) 1:5500
    Risk for trisomy 18 < 1:10000

    מספר שאלות בבקשה:
    1. האם הבידקה בכללותה תקינה?
    2. האם ערכי ה-inhibin (DIA) ,papp-a תקינים?
    3. הסיכוי לגבי ה-open ntd הוא 1 ל-1500, זהו מספר תקין עפ"י מיטב הבנתי אבל עדין נמוך מכמה אלפים שיקבלתי עבור הבדיקות השונות. האם זה בסדר? ומה המקסימום-20000??
    4. האם יש בעיה עם כך שרשום שעשיתי את הבדיקה בשבוע 16+3 במקום 16+1 ואת הבדיקה הראשונה בשבוע 12+4 במקום 12+3?רשום שזה מחושב עפ,י האולטרסאונד אבל עפ"י האולטרסאונד אני בדיוק ביום שצינתי וכמו כן הם הוסיפו פעם אחת יום ופעם יומיים. זה תקין?
    מתנצלת על השאלות המרובות אבל עד לפגישתי עם הרופאה פה אשמח לקבל תשובות!!
    תודה רבה!!!



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל התוצאות תקינות

    ד''ר דורון רוזן
    22/04/2010

    השאר כבר לא רלוונטי
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו