היריון או משהו אחר?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היריון או משהו אחר?
    קרני
    26/04/2010

    אני בת 36, אמא לילדה בת שנתיים.

    בשבוע וחצי האחרונים אני חשה ברע. בחילות (בוקר, אמצע יום, ערב) יציאות די רגילות. לפעמים סחרחורת, צרבות מדי פעם, חוסר תיאבון, כשאוכלת מרגישה מלאה ומצברוח ירוד.

    אני לא יודעת אם העייפות שאני חשה היא מנטלית או פיזית, אבל אני עייפה...

    הסממנים האלו מזכירים לי קצת את ההיריון הראשון (למעט הסחרחורות) ולכן עשיתי בדיקת היריון וזו יצאה שלילית.

    אני לא זוכרת מתי קיבלתי מחזור בפעם האחרונה, ולדעתי אמורה לקבל בשבוע שעבר או השבוע הזה.

    האם אפשר לסמוך על התוצאות של הבדיקה הזו במאת האחוזים או שיש סיכוי שהיא מזייפת?

    האם הסיפטומים של היריון זהים לסימפטומים של מחלות אחרות? הבנתי שיש דימיון בין זה לבין סרטן הקיבה או שזוהי אגדה אורבנית?

    מה צריך לבדוק עכשיו?

    ממש אודה על תשובה כי אני מאוד מאוד לחוצה ומתקשה לישון ולתפקד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היריון או משהו אחר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב קרני

    פרופ' אייל ענתבי
    26/04/2010

    שלום רב,

    לא ציינת האם ביצעת בדיקת הריון כבדיקת דם?
    אני ממליץ כי במידה ולא, תבצעי בדיקת דם להריון בקופת החולים לקבלת תשובה ודאית.

    בכבוד רב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו