מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כניסה להריון אחרי 2 ניתוחים קיסרייםק26/04/2010
שלום ד"ר!
אני אחרי 2 ניתוחים קיסריים שהשני היה לפני שבועיים.
אאחר שהתלבטתי בין לידת לנל"ק לקיסרי החלטתי ללכת על בטוח ובחרתי בקיסרי (לא יודעת אם עשיתי את הבחירה הנכונה מאחר שעכשיו כל הלידות יהיו בקיסרי וגם היו לי הדבקויות והניתוח היה ממושך ואני חוששת לגבי הניתוחים הבאים).
לאחר הניתוח המנתח אמר לי שהצלקת של הקיסרי הקודם הייתה מאד דקה. מה זה אומר?
כשהשתחררתי נרשם לי במכתב השחרור "סגמנט תחתון דק" מה זה אומר?
האם זה ישפיע על ההריונות הבאים? האם אני אהיה הריון בסיכון שיקרע לי הרחם בהריון?
כמה זמן אני צריכה להמתין עד ההריון הבא בשביל זההריון יהיה יותר בטוח? יש מצב שאחרי הקיסרי השני שהצלקת לא תהיה דקה?
אני די מפוחדת
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי 2 ניתוחים קיסריים
ד``ר אריה לידור26/04/2010שלום לך
גם את ההריון הבא תסיימי בניתוח קיסרי . רצוי להמתין לפחות שנה מהניתוח עד להריון חדש. לכשתהיי בהריון רצוי לתזמן את הניתוח מוקדם יחסית בסביבות שבוע 38 כדי להמנע עד כמה שניתן מצירים המסכנים את הצלקת הניתוחית שלך. בהצלחה
ד"ר אריה לידור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!אבל מ זה אומר "סגמט תחתון דק"?
ק26/04/2010זה אומר שבלידה הנוכחית אם הייתי הולכת על לנל"ק היה סיכוי רב לקרע? יש לזה השלכה על ההריון הבא.? וברור שהלידה הבאה תהיה ,לצערי, בקיסרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסגמט תחתון דק"?
ד``ר אריה לידור26/04/2010המשך
רקמת שריר הרחם דקה יותר לאור הניתוח הקודם ולכן פחות עמידה ללחצים.
ד,ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוזה קורה לאחר כל קיסרי? או שרק אצלי
ק26/04/2010זה קרה?
כי אני יודעת שאחרי קיסרי אחד אפשר ללדת רגיל
תודה על התשובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



