עובר אחד משלישיה ללא דופק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עובר אחד משלישיה ללא דופק
    ענת
    26/04/2010

    בהריון שלישיה מ-IVF, לפני 11 ימים ל-3 העוברים היה דופק ואחד היה קטן ב-3 ימים מהשבוע שהייתי בו והיום בשבוע 10 הוא קטן בשבוע ממה שאני נמצאת היום וללא דופק, לפני כמה ימים הפסקתי את התמיכה של אנדומטרין פעמיים ביום, האם יכול להיות שזה מזה? האם לא כדאי לוודא עוד כמה ימים שהם בסדר, מפחדת שעד השקיפות העורפית יקרה להם גם משהו.
    2. לפני 11 ימים קיבלתי חיסון אנטי D כי היו לי הפרשות חומות 3 ימים ופסקו ביום של הUS שלכולם היה דופק ואז ליתר ביטחון עשו לי חיסון. האם גם עכשיו שאחד הפסיק להתפתח ואמור להספג ברחם ואז אני מניחה שיש סיכוי שיהיה מעבר של דם ביננו אז צריך לעשות שוב חיסון או שהחיסון ההוא מספיק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עובר אחד משלישיה ללא דופק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלישיה.

    ד``ר איילון לחמן
    27/04/2010

    לעדי שלום.
    בהחלט מומלץ המעקב אחרי התפתחות העוברים. שקיפות עורפית מבצעים בין השבוע ה-10 ל-14.כך שאת יכולה להתקדם עם הבדיקה.לגבי אנטי-ד,התיעצי עם רופאך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו