האם אני בהריון?!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אני בהריון?!
    סמדר
    28/04/2010

    הי קרוב לשבע חודשיים אני ובעלי בנסיון להיכנס להריון.... כל חודש אני מקווה שאולי הפעם זה כן קורא.. כרגע אני יומיים לפני מחזור.. ואני חווה מדי יום בחילות עייפות מוזרה סחרחורת לפעמים יש לי נורא תאבון ולפעמים בכלל לא לפני כמה ימים היו לי כאבים בבטן התחתונה כמעט כמו כאבי מחזור אחרי זה בצד השמאלי והיום בבטן התחתונה זה עדיין כאב נסבל אבל בהחלט כאבים שונים... שאני יושבת על משהו נמוך וקמה או שיש לי לחץ של פיפי או יציאה. יש לציין שחודש שעבר היו לי כאבים עזים בכל הבטן וגיניקולוג הבחין שיש לי ציסטה בשחלה השמאלית אחרי המחזור עשיתי שום בדיקה והיא לא היתה שם.. אבל בהחלט שהכאבים בצד שמאל היו דומים לחודש שעבר. החזה שלי מאוד נפוח וקצת כואב הבעיה היא שאני ממש מרגישה שהתסמינים שלי זהים למחזור..... יש לי הפרשות צהובות מוזרות שלא היה לי אף פעם לפני מחזור.. אני מפחדת לעשות בדיקה ולהתאכזב אני גם לא רוצה לאשלות את עצמי האם יתכן שאלו באמת מעידים על הריון? או שעדיין אלה סתם כאבי מחזור.. אשמח אם תתנו לי תשובות.... תודה ויום טוב!=)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אני בהריון?!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רק בדיקה תיתן תשובה אמינה

    ד''ר יואב פלד
    28/04/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו