מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- המטומהרונית3130/04/2010
שלום רב,
ב-04.04.10 החוזרו 3 מופקאים לאחר טפול הפריה חוץ גופית.
ב-16.04.10 בטא חיובית: 63
ב-18.04.10 בטא:215
ב-25.04.10 בטא: 5950
ביום 27.04.10 חשתי בכאבי בטן פתאומיים והתחילו דימום (דם אדום טרי).
במיון נשים אמרו לי שזהו דימום וישנו סיכון להפלה אבל יש סיכוי כי יעבור בשלום.
28.04.10 בבוקר איןן כלום ופתאום אחה"צ כסטיילתי לתומי בקניון התחילו שוב הכאבים והדימום.
יום למחרת אצל הרופא במטפל נאמר לי כי אני בשבוע 6 ויש דופק עוברי אבל יש המטומה(בגודל של
כ-6.9ממ על 13.1 מ"מ).העובר כ-2.7 ממ לפי מה שראיתי באולטראסאונד.
אני לחוצה מאוד, גם ככה ההריון הושג בדרך לא קלה של טיפולים מפרכים וקשים נפשית,וכשיו ישנו סיכון.
התבשתי לנוח בביץ כשבוע.
מרגע שאני בשכיבה בבית אין לי שום דימומים.אני רק מרגישה ממש חלשה ונחה/ישנה הרבה.
שאלותיי:
1.למה הופיעה ההמטומה? האם זה שק הריון שהתפוצץ? האם יש לי בעיה בקרישיות הדם?
2. האם זה נכון שאם נצפה דופק עוברי רב הסיכויים שההריון ימשיך תקין?
3.כשאני נחה רב הזזמן כפי הנראה אין דימום וזה אמור להיות טוב,אבל איך ההמטומה תיספג אם אין דימומים? היא פשוט תישאר בגוף?לא מסוכן לחיי ובריאותי?
אנא אנו לי במהרה אני בחרדה מתמשכת,
תודה
רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות.
ד``ר איילון לחמן02/05/2010שלום.
המתח שלך מאד מובן וברור.ננסה לענות על שאלותיך.
1.הסיבה להופעת ההמתומהלא תמיד ידועה. אין קשר לקרישיות הדם.
2.אכן סיכוי טוב להמשך ההריון בע"ה.
3.ההמטומה נספגת לתוך כלי הדם של הרחם.את לא יכולה להבחין בכך.לא מסוכן לבריאותך .
לא ציינת מה סוג דמך.אם חיובי אין כל בעיה. אם שלילי ,לעיתים מקבלים זריקת ANTI-D עםהופעת דמם בהריון.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
