המטומה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המטומה
    רונית31
    30/04/2010

    שלום רב,
    ב-04.04.10 החוזרו 3 מופקאים לאחר טפול הפריה חוץ גופית.
    ב-16.04.10 בטא חיובית: 63
    ב-18.04.10 בטא:215
    ב-25.04.10 בטא: 5950
    ביום 27.04.10 חשתי בכאבי בטן פתאומיים והתחילו דימום (דם אדום טרי).
    במיון נשים אמרו לי שזהו דימום וישנו סיכון להפלה אבל יש סיכוי כי יעבור בשלום.
    28.04.10 בבוקר איןן כלום ופתאום אחה"צ כסטיילתי לתומי בקניון התחילו שוב הכאבים והדימום.
    יום למחרת אצל הרופא במטפל נאמר לי כי אני בשבוע 6 ויש דופק עוברי אבל יש המטומה(בגודל של
    כ-6.9ממ על 13.1 מ"מ).העובר כ-2.7 ממ לפי מה שראיתי באולטראסאונד.
    אני לחוצה מאוד, גם ככה ההריון הושג בדרך לא קלה של טיפולים מפרכים וקשים נפשית,וכשיו ישנו סיכון.
    התבשתי לנוח בביץ כשבוע.
    מרגע שאני בשכיבה בבית אין לי שום דימומים.אני רק מרגישה ממש חלשה ונחה/ישנה הרבה.
    שאלותיי:
    1.למה הופיעה ההמטומה? האם זה שק הריון שהתפוצץ? האם יש לי בעיה בקרישיות הדם?
    2. האם זה נכון שאם נצפה דופק עוברי רב הסיכויים שההריון ימשיך תקין?
    3.כשאני נחה רב הזזמן כפי הנראה אין דימום וזה אמור להיות טוב,אבל איך ההמטומה תיספג אם אין דימומים? היא פשוט תישאר בגוף?לא מסוכן לחיי ובריאותי?
    אנא אנו לי במהרה אני בחרדה מתמשכת,
    תודה
    רונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המטומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות.

    ד``ר איילון לחמן
    02/05/2010

    שלום.
    המתח שלך מאד מובן וברור.ננסה לענות על שאלותיך.
    1.הסיבה להופעת ההמתומהלא תמיד ידועה. אין קשר לקרישיות הדם.
    2.אכן סיכוי טוב להמשך ההריון בע"ה.
    3.ההמטומה נספגת לתוך כלי הדם של הרחם.את לא יכולה להבחין בכך.לא מסוכן לבריאותך .
    לא ציינת מה סוג דמך.אם חיובי אין כל בעיה. אם שלילי ,לעיתים מקבלים זריקת ANTI-D עםהופעת דמם בהריון.בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו