בדיקת tsh

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת tsh
    עינת
    04/05/2010

    היי
    אני בשבוע 9 בשבוע 8 רופא הנשים שלח אותי לבדיקות דם וגם את הבדיקה הנ"ל יצא לי-free thyroxine 22.7 ובבדיקה-triiodothyronine free ft3 9.1 .
    מעולם לא סבלתי מבלוטת התריס ובשני ההריונות הקודמים גם לא נביקשו ממני לבצע בדיקה כזאת.
    נשלחתי לאנדוקרינולוגיה ואמרה לי לעשות שוב בדיקת דם ואם יצא גבוה יכול להיות שזהו הורמון שמופרש ע:י השילייה ושאני יצטרך בטיפול של כדורים וכל שבוע לבצע בדיקת דם
    מה עליי לעשות כן להתחיל אם הכדורים ללכת לרופא נוסף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת tsh

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה יצא ה- TSH?

    מיכל
    04/05/2010

    אני בייעוץ אצל אנדוקרינולוג (ונוטלת כדורי אלטרוקסין).

    הרופא אמר לי שכל עוד ה- TSH < 2 זה בסדר. מעל לזה צריך לקחת כדורים או להגדיל מינון (למי שכבר נוטלת).

    זאת, משום שהעובר עצמו לא מייצר את ההורמונים הדרושים לו (שמייצרת בלוטת התריס) ולכן הוא צריך לקבלם מהאמא.

    עוד הבנתי שיש קשר בין חוסר בהורמונים אלו לירידה ב- IQ אצל הילדים.

    פשוט תלכי לרופא משפחה או עדיף אנדוקרינולוג שיתאים לך מינון של אלטרוקסין כך שה- TSH שלך ירד מהר ועד מתחת ל-2.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו