שבוע 5

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבוע 5
    נלי
    10/05/2010

    שלום רב,

    אתמול עשיתי בדיקות דם להלן התוצאות:
    E2 1043
    Progresteron 96.8
    HCG 2595
    זה בפעם השלישית שעשיתי את בדיקת הדם והרופא אמ שזו הכפלה יפה.

    בשבוע שעבר לפני שגיליתי שאני בהריון בניגוב הייתה קצת הפרשה חומה (ממש קצת) ואז לאחר מס' ימים זה הפסיק.
    היום ראיתי כתם ממש קטן על התחתונית (גם חום) זה לא המשיך (רק כאשר אני בודקת עם עצבה בפנים אני רואה ממש קצת הפרשה חומה לא דמית), אבל אני קצת מודאגת כי בהריון הקודם נעלם דופק בשבוע 8+3 ועבקתי הפלה.
    1.קראתי שהפרשות מועטות חומות בתחילת הריון זה לא נוראה, האם זה נכון?
    2. הרופא שלי קבע לי בדיקת US ראשונה 25.5 שזה בשבוע 7 וקצת. האם עד אז פשוט להרגע כי הכל בסדר?
    3. האם הפרוגרסטרון לא קצת נמוך ולא צריך תמיכה? הבנתי שכל עוד הוא לא יורד מתחת ל- 40 אז זה בסדר?

    תודה מראש על התשובה,
    נלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבוע 5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבוע 5

    ד``ר אריה לידור
    10/05/2010

    שלום לך
    מזל טוב על הריונך החדש. אם בינתיים קיימת עליה יפה בערכי הביטא זהו סימן לכך שההריון ממשיך להתפתח. כמובן שיש להמשיך לעקוב אחר קצב העליה ובעוד כשבוע ניתן כבר לבצע אולטרהסאונד ראשון. מדד הביטא אמין יותר ממעקב הפרוגסטרון
    בהצלחה
    ד,"ר אריה לידור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו