בלוטת מגן משוגעת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בלוטת מגן משוגעת
    נויה
    10/05/2010

    שלום רב הריון מס 7 לאחר הלידה השניה החלה היפרתירואיד ללא כל טיפול כל הלידות הם פגים אחד רעלת הריון השאר היפרדות שיליה לידות בשבועות 32-36 משקלים 1700-2400 כיום הריון
    שבוע 10 עובר מתאים לשבוע עם דופק בבדיקות הדם לפני חודשיים t4=66.8 t3=14
    בטא 13.400וtsh=0.01 כיום הכל הישתגע ללא שום טיפול תרופתי להלן התוצאות:t4=5.2 t3=1.9 tsh=0.01 אני הישתגעתי לגמריקר לי אני בקושי אוכלת אך עליתי כבר 3 קילו זה פשוט הזוי חסרת חשק לזוז מותשת הדופק שלי ירד מ 100 שזה הנורמה שלי ל 57 יכול להיות שזה התחלה של היפו אני ממש עצבנית ויש לי ילדים לטפל בהם אנא עיזרו לי אני לא רוצה שהעובר יפגע עקב כך יש לי טור לאנדוקרינולוג בעוד 3 שבועות הרופא אמר שיכול לרשום לי אלרוקסין במינון נמוך זה מסוכן ? תמיד בהריונות זה ניהיה פעם היפו פעם היפר וברוך ה הילדים שלי יצאו בריאים חוץ מפגות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטת מגן משוגעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טירואיד

    ד''ר דורון רוזן
    11/05/2010

    אלטרוקסין אינו מסוכן בהריון. לגבי ההחלטה לטפל - לשיקול דעת הרופא שלך. הייתי מנסה להקדים האנדוקרינולוג כמה שאפשר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו