הריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון
    לימור
    12/05/2010

    ד"ר שלום עברתי הפלה לפני חודשיים בסיום הדימום והבטא קטן מ 2 הרופאה עשתה לי אולטרסאונד ואמרה שהכול תקין ואני יכולה להרות בווסת הבאה
    קיבלתי ווסת ראשונה ואני רוצה לנסות להרות שוב
    אך מאז ההפלה אני קצת בחרדות וללחץ רוצה מאוד שוב את ההריון כבר עכשיו ולחץ הדם שלי משתנה דוגמה יכול לעלות ל 160/100 ואחרי 5 דקות להיות 130/90 או 125/85 כבר עשיתי 2 הולטרים לפני חצי שנה האחרון והם תקינים . שאלתי האם אני כשרה להיכנס להריון כך?? לחץ דם משתנה הייתי אצל מומחה ללחץ דם לפני חצי שנה ואמר שהקפיצות האלה הם רק מחרדה ולא מלחץ דם אמיתי אציין בנוסף 2 הריונות קודמים לא הייתה בעיית לחץ דם וגם ההריון האחרון שנגמר בהפלה הלחץ דם היה תקין בממוצע 120/80
    מה דעתך גם לגבי זמן הכניסה אחרי הפלה וגם לגבי הלחץ דם....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון

    ד``ר אריה לידור
    12/05/2010

    שלום
    אין שום קשר למדידות לחץ הדם העכשויות ווההפלה שחוית. מאידך מדדים אלו מלמדים על ערכי לחץ דם קופצניים. רצוי לאזן את לחץ הדם בערכים תקינים בטרם הריון נוסף וכמובן וללהמשיך ולעקוב אחר ערכים אלו גם במהלך ההריון לשם השגת לחץ דם מאוזן
    בהצלחה
    ד"ר אריה לידור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו