שאלה לרופאים היקרים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לרופאים היקרים
    הללויה
    23/05/2010


    שלום לכם ד"ר,

    אודה לך אם תחוו דעתכם.

    ב-20/4 שאיבה.
    ב-22/4 החזרת שלושה עוברים. שניים בעלי 4 תאים ואחד בעל שני תאים.

    ב3/5 בטא ראשונה-13
    ב5/5 בטא שניה 27
    ב9/5 171
    ב11/5 360
    ב16/5 937
    מרוב לחץ הלכתי לעשות אולטראסאונד באותו יום ה-16/5. נצפה שק הריון תוך רחמי. בגודל קטנטן
    שמתאים, לפי דברי הרופא, לבטא 937. ניתן היה לזהות ככה במקצת שק חלמון. עדיין לא נצפה קוטב ודופק. הרופא ביקש להגיע בעוד 10 ימים.

    הלכתי היום שוב לאולטראסאונד- לאחר שבוע בדיוק. וכך כתבה הטכנאית:
    גיל הריון - 6w3d. שק הריון 7 מ"מ, מתאים לשבוע 5w6d . שק חלמון- הודגם. הד עוברי- הודגם. נצפה קוטב עובר מזערי, עדיין ללא דופק. בדיקה חוזרת בעוד שבוע.

    אני יודעת שכדאי לחזור בעוד כשבוע כדי לראות מה קורה, אבל אני מוטרדת.
    רציתי לשאול אותך, יש כאן איזשהי מגמה שהתחילה בזה שהבטא היתה נמוכה מאוד וכאילו הכל זוחל... האם הממצאים הללו יכולים להיות תקינים? האם יש הריונות תקינים כאלה ? האם עצם התפתחות השק והמצאות הקוטב (שלא היה לפני שבוע) יכולים להעיד שזה בסדר?
    אני יודעת שהיתה לי השרשה מאוחרת- ביום התשיעי להחזרה. היה לי דימום. האם יתכן שזה המקור לכל זה? ואולי מדובר בעובר שהיה הקטן מבין השלושה- זה שהיה בעל 2 תאים?
    ( אגב אולי חשוב לזכור כי העוברים הוחזרו לי ביום השני לשאיבה ולא ביום השלישי?)

    בבקשה תשובתכם.

    אביביה.












    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לרופאים היקרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום.

    ד``ר איילון לחמן
    24/05/2010

    לאביבה שלום.
    אין לנו עדין אפשרות לחזות העתיד.אבל רואים בהחלט התקדמות בהתפתחות ההריון על פי תאורך.זה הקובע.לכן נאחל לך הצלחה לבדיקה החוזרת בעוד שבוע.שיהיה בהצלחה ותודיענו דבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לרופא ושאלה לאחר בדיקה היום

    הללויה
    27/05/2010

    וההמשך הוא כזה... ביום ראשון- 23/5 עדיין לא נראה דופק כאמור.
    אתמול - ארבעה ימים אחרי, היה לי דימום ולכן רצתי למוקד חירום מדאגה. ממצאי הרופא: "צוואר תקין דרכו הפרשה דמית קלה. סונר וגינלי שק בגודל 7.85 מתוח. עם עובר עם דופק איטי. 0.16 ס"מ CRL"
    הרופא אמר שיש התפתחות. ודופק איטי ניתן לייחס לזה שזה רק ההתחלה.
    נרגעתי כי על פי חוות דעתך כל זמן שיש התפתחות ברוך השם יש לקוות לטוב.
    יש לציין שהיום תודה לאל הפסיק הדימום.
    אבל..... ביום ה-16/5 הבטא היתה 937 כאמור, והיום- ה-27/5 הבטא היא 1620 . איך יכול להיות?!

    הבטא נמוכה מאוד לא הכפילה את עצמה. הכיצד? מה קורה פה? אנא חוות דעתך.
    אביביה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו