שיליה מושרשת חלקית על מחיצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיליה מושרשת חלקית על מחיצה
    סול
    25/05/2010

    שלום
    בת 37, שבוע 15 +1, היריון באמצעות IUI בשל גורם זכרי.
    בצילום רחם שעשיתי לפני חצי שנה נכתב כי מבנה הרחם שלי הוא מחיצתי/דו קרני. בכל בדיקות האולטראסאונד אף פעם לא היה ברור אם מדובר ברחם דו קרני או מחיצתי. בצילום הרחם נראה בצורת לב כמו שני גבעולים מחוברים. בסקירה המוקדמת שעשיתי לפני מספר ימים אמר לי הרופא (מומחה גדול בתחום) כי עושה רושם כי מדובר ברחם עם מחיצה וכי השיליה מושרשת בחלקה על המחיצה. מדובר בשיליה אחורית. הוא אמר שצריך להתפלל , זה מאוד מפחיד תשובה כזו. מאחר ולפני שנתיים היתה לי היפרדות שיליה בשבוע 30 עם עובר שלא שרד ובבדיקות שביצעתי לאחר הלידה נמצאתי נושאת PROTEIN S גבולי , אני כמובן מקבלת קלקסן במינון של 40. האם ממצא כזה צריך להטריד אותי? האם השיליה יכולה לעלות בעת גדילת הרחם ולהיות כולה על הרחם? האם יש צורך במנוחה? במעקב? מה אני צריכה לעשות כדי שההיריון יצליח?
    תודה מראש סול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיליה מושרשת חלקית על מחיצה

    ד``ר אריה לידור
    25/05/2010

    שלום לך
    כפי הנראה המדובר במחיצה. סביר להניח כי הפרדות השליה שלך בהריון הקודם הייתה משום ההשרשה על המחיצה. לאחר צילום הרחם היה צורך לבצע היסטרוסקופיה כדי להגיע לאבחנה ובמידה ואכן הייתה מחיצה (ולאור עברך המיילדותי )אפשר היה גם להסירה. מכל מקום כרגע יש לבצע מעקב תכוף (כל שבועיים) לצמיחת העובר ומיקום השליה ובהמשך מעקב הריון במסגרת הריון בר סיכון
    בהצלחה
    ד"ר אריה לידור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו