הריון לאחר הפלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון לאחר הפלה
    אביטל
    29/05/2010

    שלום רב,
    אני אתחיל את השאלה שלי מהסוף דווקא
    ביום רביעי האחרון 26.5 נצפה שק הריון המתאים לשבוע8 וארבעה ימים עם עובר אחד שק חלמון ודופק - בדיקת בטא היתה 115,898.

    להלן הנתונים הבאים:
    תאריך וסת אחרון שלי הוא 18.2 מאז נכנסתי להריון אולם בתאריך 29.3 ערב פסח הגעתי למוקד נשים עם דימומים. ערכתי מעקב אחרי הבטא שירדה ובתאריך 8.4 קיבלתי תוצאה שלילית לבטא, כלומר ההריון הסתיים.
    בתאריך 28.4 נבדקתי ע"י רופא נשים שלא ראה שאריות כלשהן של ההריון ברחם.

    אני מאוד מבולבלת - משהו לא מסתדר לי כי לפי התוצאות של האולטראסאונד האחרון נראה שהריתי עוד בטרם ההפלה (לפי גיל ההריון בבדיקה האחרונה תאריך הפריה היה 27.3)
    זה לא נראה לי הגיוני בגלל שמעקב של הבטא שערכתי. חשבתי שאולי היו שני שקי הריון ואחד נפל ולכן הדימומים אבל עדיין זה לא מסביר את תוצאות בדיקת הדם מתחילת חודש אפריל.

    אודה אם תוכלו לשפוך אור על המצב - אני מאוד מוטרדת שמא משהו לא תקין בהריון.

    תודה רבה,
    אביטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון לאחר הפלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכל מסתדר

    ד''ר דורון רוזן
    30/05/2010

    ההריון הנוכחי "נוצר" באמצע אפריל לערך, כלומר כשבועיים אחרי 29/3. לא פלא שב 8/4 ביטא היה שלילי ושבסוף אפריל הרחם נראה ריק. התאריך שייחשב ל"ווסת אחרון" יהיה תאריך ה 29/3
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו